Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Johanna Sällström????
Vem är det?
Hon, skådisen!
Kolla Aftonbladet, Åse. Du MÅSTE veta vem hon var....
Näää nu ramlade poletten ner! Oj!! Så tragiskt!
Nu är jag sååååååååååå hungrig så jag snart dör!!! Märks att jag "fikat" upp mina points idag på bröd :////
Men snart ska jag ta igen det och klämma i mig fläskfilé med klyftpotatis och ädelostsås + tomatsallad och rött vin :) Till efterätt Annikas tips om Päronhalvor med after eight och glass!! MUMS!!
Annika, det var bara 0,5 pts för ett after eight stycke! Mumma!
Det är 0,5p enligt Butiksguiden MEN om man väger biten och räknar på kalorier och fett med pointskalkulatorn blir det 1p. OM jag inte har helt fel för mig....
Ja vem är inte hungrig......en macka och en semla (gott var det) har ramlat ner i dag och det blev 18 points!!!! Här blir det också fläskfilé i kväll.
Snäckan, INGEN fara!! Som sagt, vi stod bara och snackade ändå, var mest rädda för att vi slarvat bort dig och inte tvärt om..
Kom nyss hem från Väla.... Maken kom och hämtade mig och då passade vi på att äta kvällsmat där ute också.. känns som det är snudd på bebismisshandel att vara på väla från 10,00 till 17,45.
Fy så tragiskt med Johanna Sällström..! Hon var ju i vår ålder.
Annika: Problemet är att det inte står energivärden på After Eight paketet.
0,5 p låter ju bättre än 1...
Kör på det!
Jag gjorde fullkornstagliatelle med sås på lök, zucchini, minimat o kräftstjärtar. Blev hjelt Ok tillsammans med lite viutt vin. Ska ner o fixa kaffe snart.
Metallgem: oj, du lyckades att vara där till 17.45! Bra jobbat!
agda06:jag kan inte följa med babysång i morgon, T var tvungen att åka ner till ett lunchmöte i Lund. Kanske frågar min storasyster men tror ej hon e ledig vid den tiden. Traaaadigt.
Tack, det var slitigt men jag klarade det! Lyckades till och med få i mig en skumbanan där på slutet..!