Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Frittsan: Bjuv är definitivt Hbg-området, så du är väldigt välkommen.
Tack för en trevlig fika idag, och det var verkligen jätteskoj att träffa dig, Fighter!! Hoppas få se dig ofta på fikorna när ni har flyttat ner.
Lothan: Sötkorv! tack! :) Jaja... vad är väl en bal på slottet.... ;)
Åhhh... Åse, TACK! Jag hade nog kunnat bärga mig till nästa onsdag, men sååå gulligt att du skickade med dem!!
Tack alla för i dag!
Undrar hur länge Metallgem är på Väla i dag? Det är väl hon som har rekordet?
Annika: var sååååå lite sååå! (ps, lösen kommer sen såklart!)
hahah tänkte faktiskt på det innan idag när kl var 14 "nu har nog de flesta gått hem, fast metallgem är kanske kvar.." *asg*
Hej på er!
Hur har ni det i ovädret? Snöar det i stan med??? I Kågeröd är det värsta snäovädret känns det som. Försökte mig på att gå en sväng med Viggo innan..Måste ha gett bra motion för det var ett tungt arbete att dra vagnen genom snön!
Nästa onsdag tänker jag oxå dyka upp!
Ha det!
Ok, här kommer rapporten..
Gick inom IKEA och handlade lite grejor som inte kom med igår, sen passade vi på att äta där så vi lämnade väl området vid 16 ungefär!
Nästa onsdag däremot ska jag fika och sen hem, direkt, så det så!
buggypod.com/
Här är den syskondelen vi pratade om idag.
Nu har prällen varit
här och ja, han sjöng, jag vågade inte titta på B men H såg road ut i alla fall....
Metallgem: Välkommen hem! den ser ju jättesmidig ut!
Metallgem: ser smart ut! Ganska små hjul så kan kanske vara svår att köra med i skogen (om man nu gör det) men onekligen smart!
Snowracern T köpte idag blev en succé och den är redan invigd. Som sagt, REA på div pulkor på MAXI.
Gjorde en jättegod VV-kyckling idag. Fanns i powerstart4-häftet (men då m kalkon). Soltorkade tomater i snitt på en kycklingfilé, sås på minigrädde, pressad apelsin, curry, vitlök, salt o peppar. Allt ini ugnen. Supergott!
MaHj: ha ha, hoppas ni kom fram till ngt bra i alla fall!