Forts. Helsingborgsmamma i höst/vinter del 3!
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Fortsättningstråd på: www.familjeliv.se/Forum-11-263/m13221946.html
En tråd för oss mammor som fick bebis höst/vinter -06
Ska också fixa plusmedlemskap, då kan man lägga ut fler bilder och bestämma vem som kan se dom. Har bara inte blivit färdig.
K är iväg och handlar lite nya möbler nu, längtar tills han kommer hem och A sover så att man kan börja montera!
Samma här, jag har lagt in bilder men bara de som är med i min adressbok kan se.
suck o stön!! jag kan inte komma imorrn!! *arg som ett bi e jag*
såg sååååååååå fram emot att få träffa er imorrn!
maken ska göra ct röntgen halv tolv :( skulle egentligen gjort den i måndags, men halsen var så sårig så det var omöjligt att dricka kontrasten..
men jag hoppas verkligen att jag kan träffa er nästa vecka istället! :)
jag ses gärna hemma hos någon, men tyvärr är det omöjligt här eftersom mannen är så infektionskänslig.
Tänkte höra om det är nån som har lust att ta en promenad nån dag? behöver bli av med mina gravkilo :)
Halloj, nu är vi nere i skåneland med alla benen i behåll.
Ser fram emot morgondagen, 10.30 på Cafe Croissant eller hur ?
Hittar inte till just cafeét men jag får väl irra runt lite.
Ser ni en lite lost "snorunge" (e ju bara 22)med olivgrön 3-hjuling till barnvagn får ni vråla på mig.
Agda06-- Jag ammar inte heller, blir jobbigt det med VV kan jag tänka mig !
Ha det gott
Kram ylva
Fighter: Sikta in dig på Clas Ohlsson, Bolagret eller Gina Tricot så har du fiket där ; )Lätt som en plätt.
Louise k: Vad synd, men det får helt enkelt bli en annan onsdag! Jag bor på Västergård, går gärna ut och går ngn dag. Måste ändå gå ut med min hund Diesel varje em mellan 12-14 tiden.. Promenaderna blir såå mkt trevligare när man har vuxet sällskap=)
Fighter: Om inte annat lär du se när du kommit till rätt fik = barnvags maffian.
Ni andra vi ses i morn!!!!!!!!!!!!!! Kram
Jag promenixar också gärna! Måste ju motionera till mig lite bonuspoints..
Hejsan gänget! Vi kan inte komma idag. Lilla Majken har feber och hosta o snuva..kom inatt..
Vi kör hem till mormor och kurerar oss istället..
Ha det så kul..det vet jag ju att det blir.
Kramar från oss.
Vi kommer inte heller! Dels så har jag ju alla barnen och jag har även fått ont i halsen, bläää! Juni hostar en del så det är väl en del basilusker här!!!
Så ses nästa onsdag och VV tjejerna, er träffar jag ju på måndag!!
ANNIKA: Carenya hämtar upp din mjuka nougat på vägen till fikan idag!
Kram på er alla! Kommer ha abstinens idag!!!