Inlägg från: Angeelica83 |Visa alla inlägg
  • Angeelica83

Gravida/mammor i jönköping

Hej Hej alla..
    får man hänga med på denna tråd..?
    Har en dotter som föddes i juli och har inte många vänner me barn skulle vara kul att träffa några.. är trist att bara gå hemma hela dagarna.
    Så jag följer gärna oxå med på en fika om de finns plats för mer

Kramar

• Angeelica83

Go morgon...
    Oj vilken jobbig natt. har knappt sovit nått har flyttat lillans säng till andra sidan rummet för att se om hon sover bättre av att inte ha oss snarkande i örat
    men jag är ju van att slänga en blick på henne om ja vaknar eller ligga och lyssna på hennes andetag.. har blivit en del springande i natt hehe..
    Men hon har sovit ganska bra iaf..
    Är de någon me tips på hur man får dem att sova en hel natt??

Ha en bra dag...

• Angeelica83

Hej hej alla..
    Idag har vi varit på babysim.. Tifis tycker verkligen de är jätte roligt sprattlar runt som en liten fisk i vattnet..

Castle: hoppas h*n tittar ut snart? Måste va jobbigt att gå att vänta... Jag fick Tifa på den dagen ja var beräknad och de tyckte ja va jobbigt.. hade ju väntat i 9 månader.. hehe När är bf?

Ha en bra kväll!!

• Angeelica83

Go middag..
    Nu liggger mina älsklingar uppe och sover middag och ja går här nere och skurar golven..
    (Tog en liten paus framför fl)
    Finns de nått tråkigare än att städa..
    undrar va de kostar att hyra en som städar en gång i veckan heheSkrattande
    de finns så mycket annat roligt att göra en att dansa runt me golvmoppar o dammvippor..
    nu va pausen slut annars kallnar skur vattnet.. plikten kallar!! *suck*

Ha en bra dag!!

Kramar

• Angeelica83

Pärlan: ja skojar du och hur äldre barnet är desto mer skräpar de ner.. hahaFlört
    va filmen bra?? om du vill se en rolig film ska du se Borat.. den är riktigt sjuk.. skrattade så ja höll på att storkna...Skrattande

• Angeelica83
    följer gärna medSkrattande

Fika 7/2-07 på Åhléns kl.13.30

Madde o Wilma
    Cissie o Tindris
    Tessan o Ebba
    Camilla o Wilmer
    Josefine o Molly
    Petra o Willy
    Martina o Emilia o Michelle
    Tessan o Vilma
    Angeelica o Tifa
  • Angeelica83

Therese: åk till baby proffsen dom har näs fridan som månadens vara och säljer dem för 45kr..
    /Angeelica

• Angeelica83

2006

Juli
    Angeelica83: Tifa född 27/7 (första)

Augusti
    Thullan: Wilma född 22/8 (första barnet)

September
    Tokfiorna:Siri född 28/9 (första)

November
    Tintan: Emilia & Michelle 15/11 (Benjamin född 03)

2007

Januari
    MN, Emil född 10/1, son född 98
    Kottten bf 28/1 tredje barnet, töser födda 97 & 02

Februari
    Castle bf 2/2 första barnet

Juli
    Calylite bf 20/7 Första barnet

November
    JennyA´, son född 28/11-05Mamma till tvillingtjejerna Michelle & Emilia & storebror Benjamin

• Angeelica83

Miidori: min dotter är 6 månader och hon sitter nu ganska bra utan stöd. men man få vara med ibland för när hon tröttnar på att sitta då blir de stött dyk och ill vrål heheRäcka ut tungan

Gravisen: Grattis till huset..

stackars min lilla gumma. pappa skulle gå upp och lägga henne och så tappade han babywatchen i huvet på henneGråter är de någon annan som har en klumpig sambo?? hihi
    men hon vänjer väl sig att de gör ont att vara nära pappa sen.. jag har ju vant mig.. haha

nu ska ja kolla på csi..

Ha en bra kväll alla..

kramar

• Angeelica83

Gravisen: haha när ja läste de du skrev skulle de lika gärna varit hemma hos mig..
    ja jag tror inte män ser saker som vi kvinnor..
    det är nästan alltid nått som är galet när dem gör nått tycker ja ex blöjan på sne, kläderna sitter lite hur som helst mm
    men man får inte säga de till dem då blir de nog ledsna i ögat..  de försöker ju iaf..Flört

nä nu ska ja inte klaga..

Tror att alla men är lika. mer lr mindre iaf..Räcka ut tungan  (hoppas ingen tar illa upp) 

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping