Inlägg från: Angeelica83 |Visa alla inlägg
  • Angeelica83

Gravida/mammor i jönköping

Miidori.. jag läser och jag gråter och gråter ännu mer.. Gråter
    sådant måste sätta djupa sår som aldrig kommer läka.  men man kan lära sig att leva med dem fast de gör ont..
    ja din mamma måste va en stark kvinna.. då vet vi alla vem du ärvt de avFlört

många kramar Angeelica och Tifa

• Angeelica83

pärlan81: ja har ringt in nu och dom sa att jag skulle ge alvedon och avvakta. och de ha jag gjoet nu så får vi se va som händer... men de är säketr inget men man blir ju nojigLedsen man vill ju att hon ska bli kry.. men hon har blivit piggare sen ja gav alvedonen och de är skönt..

miidori.. åhh vilken mysig bild.. hon är ju söt som sockerFlört

Mammsing.. ja folk är snabba me att kläcka kommentarer.. man vågar ju knappt säga att man är trött. för då får man ju uppslängt i ansiktet "att så de att ha barn".. ledsamt..Skrikandes

• Angeelica83

Miidori.. mmmmums de låter smaskens.. Är du en såndär kvinna me kladdiga fingrarRäcka ut tungan
    (istället för gröna fingrar)
    jag är inte de iaf.. trist.. vi får köpa vårt fika här hemma hehe

Thullan.. jag hänkar gärna på om de går bra.. låter super..

• Angeelica83

Joana o Neo: VÄLKOMMEN!

bluebride2006: VÄLKOMMEN!

Claylite o castle.. de där med håravfall tror jag stämmer ja har inte känns av de så mycket men jag vet ett par i föräldrar gruppen jag går i har tappat jätte mycket hår.. . en tappade så hon inte kunde ha uppsatt, för håret på sidorna hade trillat bort så de såg jätte roligt utRäcka ut tungan
    men jag tror de säger att de har nått me amningen me att göra att när man ammat typ 4 mån så tar de så myckert på kroppen så man kan tappa hår men jag vet inte har som sagt inte märkt av detta själv o jag har ammat fullt i 6 månader och fortfarende delvis..

och castle hoppas beben tittar ut snart så du me får lite mys..Flört

denna natten var oxå febrig på min lilla tjej i natt låg hon på 39,8.. stackarn hon är inte alls pigg..Ledsen
    de är säkert 3 dagars febern.. men de där jäklA SUPPARNA är ju rent av ett he*v**e
    hon bara gråter när man stoppar in den hon tycker de är jätte obehagligt.. så trycker hon ut den hela tiden me *suck*
    finns de något annat än suppar man kan ge så här små barn lr..??

ha en bra dag alla..

kramar Angeelica o Tifa

• Angeelica83

Springsteen o Blondie 68.
     Tackar för tipsen.. killen är å köper de nu får använda svala handukar så länge...

• Angeelica83

Springsteen... hahahahaha de va rolig..Räcka ut tungan

Pärlan... hihi vilken tråk måns som bara somnar sådär men bilden va ju klockren..Flört
    Hur gick de på baby simmet idag?? tyckte hon de va nått roligt??
    Vi gick ju inte idag för att hon va sjuk.. tråkigt.. jag ser fram emot Lördagarna.. men de kommer ju merSkrattande

kram

• Angeelica83

Pärlan: nix febern har inte gett me sig nått ligger på 39,8 nu i kvällLedsen
    hon är döh seg tänkte ringa imon igen och se va de säger..
    Ja simmet va på tifas sov tid me så vi ställde kl på 7 och väckte henne så hon hann sova innan hehe

nä nu ska ja umgås lite me sambon annars blir han lite grinig... tycker jag sitter för mycket här hihi

Ha en trevlig kväll..

• Angeelica83

Hej alla..

grattis Melim..

har inte hunnit skriva nått men jag har varit inne och läst ibland för annars tar de ju en hel dag att läsa allt..  hehe och ja vill ju inte missa nått..
    Ja då har febern änteligen lagt sig och alla fina prickar på kroppen kommit..Fundersam
    men hon är inte helt 100 än men hon är på god väg de känns skönt..  gråter en hel del på natten men de tar väl på stackarn att varit sjuk...

man går o oroar sig hela tiden när dem är sjuka.. men de är väl de vi mammor ska göra och alltid kommer att göra.. hehe

åhh jag vill så gärna följa med imon skulle va jätte kul..
    försöker lista ut va sambon ska hitta på men han tiger som en stenHemlis
    kanske hinner komma på fikan hihi

Trådens dektiktiv Miidori har du några förslag hur ja ska luska ut va han ska hitta påRäcka ut tungan

Kram kram

• Angeelica83

halloj igen...

kesso: hoppas du kryar på dig snart..

Tänkt bara kolla om de är någon som har några bra tips på hur man trappar ner ammningen Tifas mattider ser ut så här--

08:00 Ammning
    11:00 Pure(Blää tycker Tifa)+ Ammning
    14:00 Ammning
    17:00 Gröt + frukt (Mmmmmmm) vatten att dricka
    19:00-20:00 Ammning
    Ca: 0400 Ammning

ska man ge ersättning istället för ammning lr välling..??
    Kan man börja ge ersättning vid 6 månader??

• Angeelica83

kesso: ja hon tar flaska.. har inte testat välling de är ju rena djunglen va man ska väljaOskyldig

jag gör egen pure.. har testat potatis/palsternacka, morot(går rätt bra) broccoli, ärtor majs och nöt kött...
    har även testat köpe men de är ännu värre *suck*

ger mat före ammning..

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping