Inlägg från: Angeelica83 |Visa alla inlägg
  • Angeelica83

Gravida/mammor i jönköping

god morgon..

oj oj va trött man är i dag har typ drömmt om vagnar hela nattenOskyldig
    har nu beslutat att jag ska sälja min emmaljunga city cross som jag aldrig använt sitt delen på en (sambon måttligt lycklig)Räcka ut tungan

är de någon som har lite bra tips va man kan köpa för någon vagn har lite som jag gärna vill att vagnen ska ha..

vändbart handtag alt. sitts
    smidig att fälla ihop o inte för tung.
    tre hjuling
    sen att hon ska kunna ha denna vagnen både som sitt o sulky för vagnbyte går han nog inte me på en gång till sen haha..

I dag ska vi på sång på föräldrar gruppen de ska bli kuligt..
    alla får ha en bra dag..

kramelikram
    Angeelica & Tifa

• Angeelica83

pärlan: ja jag har tittat lite på den vagnen den är ju ur snygg. men de är de att man inte kan vända den... jag vill så gärna att hon sitter mot mig en tid till..
    åhh de vinns ju så många vagnar.. och man vill ju inte bli besviken..
    du har ju sålt vagnar.. är de svårt att bli av me dom lr?

ja när jag först sa att jag ville byta vagn trodde jag att han skullle svimma hehe
    han sa att de blir de inte tal om, vi har en fin vagn och den har vi ju inte andvännt sitten till en så hur kan du säga att den inte är bra.  bla. bla 
    ja du känner säkert igen de hahaSkrattande men nu ca en vecka senare så går de bra att byta vagn. ja vi kvinnor har nog en förmåga att få som vi vill..

kram

• Angeelica83

tokfiorna: jag har tittat lite på quinny freestyle och den går ju att vända på och de är ett måste se har jag sagt från början.. våran EL går att vända men de gick att övertala ändå..Glad
    va quinny vagnen bra annars? lr ska titta på nått annat...

hoppas du får en trevlig promenad i de fina vädret heheFlört

kram

• Angeelica83

go kväll go kväll...

nu har vi beställt vagn de blidde en teutonia fun.. den skulle man ju köpt som första vagn egentligen men så blev de inte...
    har nu lovat min sambo att denna vagn ska ja ha till nästa skrutt meRäcka ut tungan
    men den var verkligen jätte smidig o liten och vändbar sitts..
    konstigt vilken skillnad de på vagnar på nätet o i verkligheten...
    qinniyn va jätte klumpigLedsen

hoppas ni får en trevlig kväll alliballihopa...

kramelikram

• Angeelica83

springsteen... ja jag har faktiskt oxå hört de att den skulle vara stötig o så men jag pratade me dom när ja köpte den om det och de sa att de knappt haft några reklamationer på den...
    man hör så mycket...  men de är ju inte den billigaste på marknaden precis så sådan crap kan de ju inte va..
    men va de 07:an i september me?
    får hoppas de blir bra annars har ja ju anledning att byta igen sen hihiGlad

jag tog faktiskt svart för jag har ju färg nu så jag har tröttnat på de.. men sambon tyckte me om limen men jag vägrade man tröttnar ju så himmlans lätt på sådant...

kram

• Angeelica83

vi känner henne på baby proffsen o ja tror inte hon skulle ljuga för mig... hehe men som du säger de finns ju garanti..
    kram

• Angeelica83

hej svejs...
    ja de blev en fnittrig fikaSkrattande men de är ju bra att vi har roligt...
    klädpartyn ställer jag me på alltid lika kul att shoppa lite...

Tokfiorna: jaa jag har hämtat vagnen nu... Tifa har redan prov åkt den.. hon trivdes som fisken i vattnet.. va la skönt o ha lite stöd i ryggen har hon ju inte haft på ett tag..
    ja ska försöka fixa in kort i galleriet...

Karm på er nu alla...
    i kväll är de Grey`s anatomyRäcka ut tungan

• Angeelica83

hehe de förstår jagSkrattande behöver inte oroa dig jag såg ingen som stirrade hehe.. va mitt uppe i vagn provandet...

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping