Inlägg från: Angeelica83 |Visa alla inlägg
  • Angeelica83

Pärlan: jo hon är bättre men har haft massa prickar idag..
    vilken välling gav du ? de är ju en hel djungel me sorter och märken.. någon du kan rekomendera.?

ja jag är jätte nyfiken hihi

sommartider:  krya på dig..  kramar

nu ska jag sätta på lillan pyamas och natta henne hon är jätte trött..
    killen står i hallen och slipar spackel.. surt, tur att jag slipper hehe
    hans farbror kommer och tapetserar imon bitti.. de ska bli roligt.. så de blir o shopa grejor till hallen i veckan...Glad

ha en undebar kväll alla..
    kramar Tifa o Angeelica

• Angeelica83

Go morgon

Grattis kotten!!!

jaha då va de alla hjärtans dag..

Pärlan: Hur är de me din lilla?? låter tråkigt att sitt själv i kväll.. vill du veta va överaskningen va???
    Jag satt på en frisör salong i 4 timmar heheRäcka ut tungan med svärmor.. romantiskt.. haha
    men de va roligt har typ inte varit hos frissan på jätte länge o jag har typ tjatat att jag ska beställa tid sen vi träffadesFlört är lite känslig me mitt hår har ju så lockigt... är rädd att de blir fel.. men de blev jätte fint...
    Blir väl nått romantiskt ikväll nu hoppas jag... har din kille hittat din pressent än??

nä nu ska ja göra i ordning mig och åka till stada en sväng ska beställa foto tåtor till namnkalaset.. o försöka hitta nått fint till sambon me..
    Sen hoppas jag att fi ska få upp våra tapeter för de blev inga igår..

Hoppas ni får en fin dag..

Massa hjärte kramar Angeelica o Tifa
  • Angeelica83

Springsteen.. ja jag har sett de de pendlar ganska friskt.. kul att man vet vem du är känns inte lika surt om ja skulle losa mot dig.  hihhi må beste man vinna

Kram

• Angeelica83

halloj allihopa..

har ni fått nått fint idag lr?  jag har iaf fått 10 rosor
    sen planerade vi att vi skulle göra plankstek, sen ändrade vi de till att vi köper plankstek i stället och de slutade att vi tog max driven hahaGlad men de va gått de me..

Tokfiorna: lägger in en bild på standard mappen...Räcka ut tungan

miidori: va du o handlade idag..? tyckte ja såg dig men de tog ett tag innan jag kopplade..
    är inte alltid så snabbtänkt hihi
    Skickar tele till din inbox...

Springsteen: ja de tyckte jag oxå va lustigt.. han hade väl stor släkt o många vänner kanskeFundersam

ha en bra fortsatt bra kväll..

• Angeelica83

go morgon..

Japp nu va de fredag igen, veckorna går så himlans fort..
    snart är de måndag ska bli jätte roligt att gå på baby sången och träffa alla förståss.

I natt sov Tifa sin första hela nattSkrattande la henne kl 8 sen sa hon inte ett pip förän kl 5 i morse. trodde inte de va sant när ja tittade på klockan... fick lite mat och somnade om till 8..
    Nu får vi bara hoppas att de håller i sig me. peppar... peppar...

I dag ska vi åka till Tranås och hämta en garderob jag hittat.. ska försöka  fixa i ordning  våran ny tapetserade hall i helgen så den blir bruklig..Glad

Stegräknings tävling låter super.. hehe man kan kanske få lite motivation att röra lite på fläsket iaf haha för man vill ju förlora (fast chansen är ju stor) hahaRäcka ut tungan är himmla dålig på att motionera...

Ha en bra dag...

Kram kram AoT

• Angeelica83

kesso: jag har faktisk inte testat.. jag köpte slottspure och den åt hon trögt men utan att klökas så de va ju ett framsteg.. men min pureer äter hon minsann inte.
    jag som anstränger mig så för att göra egna.Räcka ut tungan
    de ska hon få höra när hon blir äldre hihi
    men jag har banan tipset i bakfikan i fall hon börjar fajtas igen.. Skrattande

• Angeelica83

go eftermiddag...

jag ställer oxå på ullared har både bil o körkort..

nu har vi precis kommit hem från tranås..
    fy va segt de är att åka bil, fast de ine är speciellt långt.

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping