Inlägg från: Angeelica83 |Visa alla inlägg
  • Angeelica83

Gravida/mammor i jönköping

Go morgon Go morgon...

nu var de måndag igenGlad

Tokfiorna: kul att ni hade de fint i stockholm.. hittade du nått fint?
    usch ja jag förstår att de måste vara hemskt att sova utan de små liven.. jag syter inför första gången..  blev hon glad  när du kom hemSkrattande
    jag möter upp er utanför sofiagåden 13:50. parkerar ju på torget..

kul de ska bli med lite sång. inte sången i sig för min del men sällskap.. hehe
    är inte så vidare på att sjunga tar typ inte en ton rättHemlis men Tifa tycker de är fint iaf.. (än så länge)

Kram kram

• Angeelica83

halloj....

Tack för en trevlig sång stund idag...Glad

Jag har lagt in lite bilder från idag på bebis gänget om någon vill se.. de är bara de i min adress bok som kan se så säg till om jag glömt någon...

kram kram

• Angeelica83

Halloj halloj..Glad

Nu ligger de nya bilder från fikat idag....
    Tack alla för en kalas kul fika stund som alltid

Miidori: sorry att ja inte sa hejdå innan fick lite panik när tessan sa att klockan va halv 5 och bilen stod ju änna på torpa och lillan skulle ha gröt vid 5... hoppas du inte tog illa uppLedsen

Nu kommer killen hem me lite mat.. mmmm va gött har bara ätit en semla o en fralla idag... kurrr kurr

Ha en bra kväll...

Kram Angeelica o Tifa

• Angeelica83

Go morgon..

Åhh va jag skulle velat gå på de föreläsningen men hade inte tid igår.. jag tror verkligen man behöver höra lite sanningens ord i bland, för man uppskattar kanske inte alltid varann som man borde göra... tyvärr..

va mycket de är att göra inför helgen nu men nu börjar jag bli klar.
    ska bara in te stan o beställa blommor och köpa fot färg idag. sen tror jag att jag fått me allt sprang ju på stan igår och försökte hitta nått ja kan ha på mig och de va inte de lättaste.. men till slut efter många ombyten nöjde jag migGlad

Thullan: blir de frossa någon tårta  idag??

Miidori: guud så god din paj såg ut.. ropade på sambon (han som sköter maten) och han tyckte den såg jätte smarrig utRäcka ut tungan så de blir nog paj någondag här nu..

kram på er alla.....

• Angeelica83

Go morgon alla..

Oj oj idag är man seg kom inte hem förän sent i går kväll..
    men kalaset blev lyckat Skrattande alla var nöjda o glada o lilla Tifa va jätte snäll hela tiden lät sig  hållas o bäras runt av alla hehe... och så fick hon självklart massa fina presenter..
    hon fick sig en egen sjärna me..de  tyckte ja va fint..
    Jag beställde foto tårtor på Malmborgs och de kan jag verkligen rekomendera dom blev super fina...
    jag har lagt in lite kort från kalaset i mitt galleri om någon vill kika..

hur står de till me alla här då..? hoppas d är bra..

Pärlan: usch ja läste att du blivit magsjuk.. fy fy va hemskt de är väl bland de värsta man kan få... tycker syNd om dig.. hopps du är bättre nu iaf...

Ha en bra dag

kram kram

• Angeelica83

Pärlan: ja vi hade bildspel de blev jätte bra va kul att sammanfatta hennes första halv år så.. alla träffar ju inte henne så ofta...

Miidori: åhh så gulligt, de är väl hur sött som helst när de ler sen och man ser två söta tänder... Flört

• Angeelica83

Kottten: ja de blev himmla fint me avtrycken.. ja köpte vanlig fot fär.. de finns på vanlig hobby affär...

Miidori: åhh gud ja glömde säga att vi gjort din taco paj.. den har vi lagt till bland våra recept nu.. den va verkligen jätte god..Räcka ut tungan

• Angeelica83

tokfiorna: de dyket har vi redan gjort om de är de ja tror att de e...  de va kul, men dykningen stod patrick för. måste ju akta frillan vill ju inte se ut som ett  trollRäcka ut tungan
    han sa att de va ganska svårt för du kan ju inte simma med armana för dem håller du ju på lillan så de va svårt att ta sig fram, fick sjuta ifrån på väggen....

Jag ska inte me imorgon på sången ska upp till dalvik handlade om barnsäkerhet i bilen.
    bra att lyssna lite.. sen ska jag väga o mäta henne me..

nu ska jag bada min skrutta... roligt *plask plask*

Ha en bra kväll....

Kram AoT

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping