Inlägg från: Angeelica83 |Visa alla inlägg
  • Angeelica83

Gravida/mammor i jönköping

Springsteen: Ja jag ha varit på vidis men ja kommer inte ihåg vilka år de vaGlad
    men de kan nog stämma.. kommer du ihåg mig??? jag såg typ inte alls ut som jag gör i dag  lr?? va du oxå på vidis??
    hehe va världen är liten lr jönköping.. tycker alla har någon kopling till någonGlad
    Patrick hälsar tebax..

idag har ja varit på stan o köpt för små byxorGenerad man tror att man är mindre än va man är. skulle vara lat och inte testa byxorna, men de  ska ja inte göra om.. får byta dem imon *suck* har även handlat kläder till Tifa såklart.. jätte fina som vi ska ha på namnkalaset..

Är de någon annan som inte ska döpa lr har döpt sitt barn  ??

Ha en bra kväll..

kramar

• Angeelica83

MN 72: jag tycker omgivningen inte ha sagt så mycket faktiskt.. någon har frågat va de är för nåttFundersam
    men ibland ångrar ja att ja inte valde vanligt dop de känns som de är så mycket att fixa nu man vill ju ha de lite speciellt och att allt blir fint o så.
    men de är säkert lika mycket att hålla i annars me..
    de skulle ju kanske underlätta om man hade en kille som var intresserad.Flört

Springsteen: haha ja de kisselisorna kan man ju inte glömma ..Skrattande
    men ja kommer inte i håg dig (dåligt minne)Generad
    men om jag ser dig kanske.. ska du me på fikat idag?
    åhh va kul de va me vidis.. var där inte lika många år som dig men 3 lr 4 ggr var ja där iaf.
    de ska mina barn gå på om de finns kvar.. hehe

Usch jag är helt pirrig inför fikan i dag jag kanske inte vågar mig dit.Fundersam
    hehe

• Angeelica83

tjenna på er alla..
    Tackar för en jätte rolig fika stund.. va verkligen jätte kul att se alla.. måste göras omRäcka ut tungan
    va söta alla småtingar va me.. håller me tokfiorna blev massa tjatande men de är så himla kul att träffa lite folk.. va väl lite nervös me men de släppte när man hälsat kännde sig jätte välkommen..

Miidori: vilka fina bilder du tagit, alla utom dem på mig.haha. hatar att se mig sjäv på kortGenerad

Ja just de ja kan tyvärr inte ut o gå på tisdag (och de är inte för att jag är lat) hehe min kille har bokat den dagen och jag har inte en aning om va han hittat på och ja är döh nyfiken
    men babysången hänkar ja på..

ja tjej kväll låter ju kanon kul..

de är så roligt på expresens hemsida för jkpg finns en pojkväns tävling och så anmälde ja Patrick för skoj skull och nu har han o Tifa kommit me som visnings bild till tävlingen..
    hade inte sagt nått till han så när han gick in såg han sig själv han blev döh paff hahaSkrattande
    www.jonkoping.expressen.se

kramar Angeelica

• Angeelica83

tokfiorna; nä ja tror de är expressen som väljer vinnare.. romantiskt de tror ja inte de blir för han har säkert glömt att de är allahjärtansdag.. men de blir väl nått annat skoj..

jaha då va lillan nattad och sambon var tvungen att åka å skotta snö hela natten *suck*
    men då får ja sitta framför datan utan att han säger att ja faktiskt har ett familjeliv här hemma me hahaSkrattande

ska ni andra göra ikväll då för roligt??

• Angeelica83

Go morgon alla morgon pigga.. uppe me tuppen märker jaSkrattande

åhh så trist att de inte blir någon sång på måndag och så kunde ja inte följa med på fikan heller ju..Fundersam nu gäller de att han kommer me nått bra gubben min.. hehe..

vilken tid läger ni era små..? tycker alla små sover så gott  på morgonen.. min fialotta börjar krångla redan vid kl 6-7..

Va har ni på schemat idag då?

Kramar

• Angeelica83

Miidori.. hihi va gulligt..  Tifis vägde 7345 ooch va 64,5 cm på sin 6 månaders kontroll..
    kan nog garantera att tifa inte fått någon längd från sin far iaf han är 1,93..

• Angeelica83

Tack miidori.. ja här är allt bra.. hur är de själva då?? jag håller me dig fullt utSkrattande
    du är en mycket klok kvinna haha

• Angeelica83

Go morgon allihopa..

Usch vilken natt min fia lotta har haft feber och sovit jätte oroligt hela natten. hon va varm som glöd i natt.. tog av henne alla kläderna och gick runt o svalkade henne lite eter de så hade hon 39,1..Ledsen
    nu ligger hon på 38,6 ungefär hon är lite trött jag vet inte om de är för att hon sovit dåligt i natt.. tänkte avakta någon timme till. annars får ja ringa in. för hon är ju inte förkyld eller nått.. någon som har någon anning om va de kan va och va ringer man.??

ja jag håller me detta är en jätte härlig tråd med massa mysiga människor och jag hoppas verkligen de blir många träffar och grill fester till sommarenRäcka ut tungan

kramar Angeelica

Svar på tråden Gravida/mammor i jönköping