• Svar på tråden Västerås Unga Mammor...
  • johanna85

Mickan:
    Måste bara tilläga att jag förstår att du inte vill skaffa barnvakt till Bella. Har haft barnvakt till Amelia en gång och då var jag och Fredrik på bio. Kunde inte koppla av för fem öre. Sprang hem efteråå

Sen måste jag bara tilläga i övrigt att när jag fikar på stan så låter jag inte Amelia bara sitta där i stolen och glo! SJÄLVKLART så hittar jag ett sätt att sysselsätta henne med. Men alla barn är inte lika. Amelia kan roa sig med ett lock från en barnmatsburk ett bra tag. Tror även att det kan vara nyttigt för barn att varva ner lite mellan varven.

Hehe, sista tilläget är att jag tycker alla alternativ låter super!
    Jag är på ALLT
    Åter igen så var inte mitt syfte med busborgen att ersätta fikan på stan. Det var bara en ytterligare en träff!

Oki, men då bestämmer jag att alla kommer hem till Mickan på middag imorgon kl 12.30! ses där alla! *skoja* Ne, nu börjar jag att bli övertrött så nu ska jag sluta skriva på det här inlägget

• johanna85

Hej hej!

Allt bra med alla.

Va händer idag då?

• festis kaktus

hej hej ja härblir det till att fortsätta att ta det lugnt och försöka bli friska... förhoppningsvis så blir vi friska eller ja skruttan jag är frisk så´när som å lite snor... ;)

• älvanpurjo

här är det bra...
    bara tråkigt till max...

är ensam....

idag ksa bara handla inget annt...

• johanna85

Är det någon som har ett bar tips på en god sallad???? Inte så påhittig och börjar tröttna på den grekiska nu!

• hippiemicka

festisK: Du sorry om du tog det så jag menar inget ialla det jag menar ähar inte med att görra om ja vill eller inte det är att jag inte kan för har ingen som kan ta henne på kvällen åt mig så inget illa menat kan va kul för dem som kan men ja kan inte så fel förstått..

ja kan ha fika hemma oxå nån dag o ja jessica fixar du en träff hemma hos dig nån gång bara man har pengar så kan ja oxå komma dit jag mkenade nu bara att vi skulle ta en liten snabb fika för att träffas på dan inte flera timmar då brukar barnen kunna sitta ca 1 timme kanske bara skulle bara vara roligt att se alla...de e juh kul för er som har träffats på kvällarna men tuvär kan juh ej jag när det e barnfritt o tuvär kan ja ej med på krogen.. men på dagarna när det e med barn så kan jag eller även ibland på kvällar bnär man kan ta med barn,,,

så hoppas ni inte e arga för ja skrev så ja skrev men nu förstår ni kanske vad jag menar!=)
    ha d bra

• festis kaktus

nej jag är inte arg, förstår att du också vill träffas det hade jag me velat i din situation..

sen kan jag ju säga att jag många gånger funderat på att ta med Pebels just för att jag tycker att det är jobbigt att lämna bort henen på våra barnfria kvällar men så hade det alltid fallit sig att min mamma elelr syster har frågat om dom inte kan få låna lillan annars så hade jag nog tagit med Pebels och då vart nykter..

och jag har inte någon av dom gångerna alla varit ut på krogen följt med ut så man måste ju inte gå ut efteråt man kan ju gå hem när dom andra går ut..

vi ses den 5:e

• sööt

hej hej!! ville bara säga att den 10mars ska vi ha ett års kalas till emanuel å d vore jätte kul om ni kunde komma..?? ni som vill kan juh skriva upp er så jag vet??

10 mars 1års kalas hos vickan å emanuel
    klockan 13! skriv upp er!

allt bra med alla annars?

• festis kaktus

hej hej vikkan..

jo då nu är det bättre liten har varit dålig men nu är hon bättre igen..

vet inet om vi kan komma på kalaset men det vet jag senare i nästa vecka eller kanske till och med ännu senare typ i början av den veckan...
    men vi återkommer om det..

• festis kaktus

måndagen den 5 mars kl:12:30 fika på systrana eriksson..skriv upp er om ni kommer.....

* hippiemicka
    * älvanpurjo (om allt går bra)
    *johanna85
    * festis kaktus

Svar på tråden Västerås Unga Mammor...