• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • vice99

Är det någon som vet något om detta. Ja trodde att jag hade äl förra helgen, hade lite högre temp, mer flytningar och så. Men imorse så tempade jag högre än förra helgen. Kan man få högre temp av någon annan anledning än äl. Förutom att man blir sjuk förstås. Kan det vara så att jag har äl nu istället för då även fast jag är på dag 20. Har ätit pergo oxå.

Är det någon som vet?. Som tur var så myste vi igår kväll.

• Mrs  You
    Vice 99.  Det skulle nog mkt väl kunna vara din ÄL jag har iaf haft ägglossning dag 18-19 och jag har regelbunden mens annars....
    Vet inget om pergo men tror det kan ligga något i det du säger....
    Hoppas det!! bra att ni fick myst då
  • vice99

är det någon som vet något om det här med temp.

Mrs You: jag hoppas att du har rätt. Skulle vara fantastiskt.

I dag har jag haft besök av en 4 veckors lite flicka. Gissa om jag har träningsvärk i armarna nu. Hon är ju så söt.

• Mrs  You
    VICE99: ja gud dem är underbara dem små liven,ska nog gå och bädda upp sängen nu min man kommer hem snart *hihiihihi*
    Skam den som ger sig,alls ska vi få varsin bebbe hoppas jag..
    Jag har BIM den 14/2 *synd på dagen* vill ju vänta ett par dagar om mensen inte dyker upp vill säga...
    Ha en trevlig kväll kommer sitta här resten av natten sen när maken lägger sig,jag är natt människa.
  • Stil07

Ok! Lovar att inte skriva något mer i den här tråden om katastofen SVT men måste bara svara ia1982 att jag tycker som du.

Ni som har haft ÄL hur många dagar från BIM är Ni?

Jag har börjat den långa vadringen idag är jag på BIM-10....lite tidigt att testa va?

Ja, jag är testmissbrukare av stora mått!!

• Stil07

Gud va jag skriver felstavat & slarvigt......men fort går det

• cattis82

Stil07 - jag hade nog ÄL ungefär i början av veckan så då borde jag också ha 10 dagar kvar. Jag ska testa på alla hjärtans dag om inte mensen hunnit före vill säga..........

• vice99

Jag har BIM -9
    det är nästan så att om det inte blir denna gång så kommer jag att blir smått galen. 3 år är en lång tid, alldeles för lång tycker jag.

• yiyah

Hej alla!
    Hoppade på den här tråden när den startades; och var helt inställd på att bli gravid den här månaden. Fick veta för ett par månader sedan att jag hade vad de trodde var en gulkroppscysta på vänster äggstock & min läkare var helt hundra på att den skulle försvinna av sig själv med nästa mens. Var på återbesök på gyn för ett par veckor sedan; bara några dagar efter att jag skrivit in mig på den här listan och då såg de att cystan växt. Har fått tid den 23e februari för ytterliggare en kontroll och finns den kvar då blir det titthålsoperation; de tror inte längre på en gulkropp men är inte helt hundra på vad det är jag har. Har testat med Älstickor hela månaden utan utslag, och jag räknar inte med att få plus den här månaden. Men trägen vinner; jag SKA bli gravid. Någon gång snart!! men den här månaden lär det ju inte hända

Lycka till alla ni andra!

Mamma till ♥Patricia♥, ♥David♥ & ♥William♥
  • Sofis

Yiyah: usch, jag beklagar verkligen Vad hade du för symptom innan de upptäcke gulkroppscystan? Nu blir man ju lite paranoid ju