• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • vice99

God morgon alla BIM-07:er

är det någon som kan något om teperaturstegringar. Nu ligger jag 0,5 över vanlig temp. Kan man få det av annan anledning än äl?

• bustösen
    Yrrepyrr skrev 2007-02-04 08:19:39 följande:
    En liten funderation..är det alltid 14 till BIM efter ÄL eller hur funkar det där?
    nej det kan skilja sig, har hört om vissa som har under tio dagar och andra som har nästan 20 dagar, det är dock vanligast med 14 dagar.
  • Stil07

Godmorgon...idag är det BIM-9 för mig...ingen känning "överhuvudtaget"....så tråkigt så man bara döööööörrrrr!

Jag hade också vid ÄL jättekraftiga hugg på ena sidan jumsken...har aldrig förrän nu funderat på sånt innan men det var säkert så här när man är efterklok ägget som släppte just från den sidan!

Huggen gjorde smärtsamt ont och jag fick stanna till de gånger det högg till....kunde inte gå då. Det höll på i ca 20 min lite till och från sedan har jag inte haft den minsta känning av det.

• cattis82

Stil07 - förra månaden hade jag också jätteont på höger sida, det höll i sig ett par timmar. Det var nästan så man låg och kved sig och gjorde jätteont vid sex. Det kom på BIM -9, så min ÄL var nog lite sen då.
    Den här månaden har jag inte alls kännt av det. Lite konstigt är det att symtomen är olika från månad till månad. Jag förstår verkligen vad du menar, ingen tvekan om inbillade symtom iaf :)

• ia1982

Cattis82, känner precis det du beskriver nu och gjorde det igår.. gjorde lite ont vid sex åxå.. Men det var vid högra äggstocken och jag hade äl igår.. kan det varit ägget som släppte?

*** längtar efter en bebis ***
  • cattis82

ia1982 - det kan det säkert ha varit eller så kanske det är så att det var på väg att släppa, det vet man ju inte riktigt. Testade du med stickor? Men jag tolkade det som att jag hade ÄL när jag kände så iaf. Hoppas hoppas.

Den här gången hade jag lite svag molvärk i början av veckan samt rikligt med flytningar, så jag tror eller hoppas att ÄL var då. Jag har ju inte riktigt tänkt på ÄL-symtom förut men jag funderar bara på om man kan ha olika symtom från gång till gång. Men det är väl antagligen så. Man borde föra dagbok eller nåt sånt egentligen.

• Sofis

Hejsan alla Är hemma på 4-timmars paus från jobbet (helt sjukt, jag vet). Hur mår alla idag?? Sjäv är jag på BIM-9 och har fortfarande samma mensvärk runt livmodern. Idag upptäckte jag att jag dessutom hade svårt för lukten på jobbet (jobbar på handikappboende), men vet inte om det var "önsketänkande" som gjorde att jag inte klarade av lukter som jag normalt sett inte har mågra problem med...