• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Mrs  You
    Hej tjejer hoppas man lyckats pricka ägget denna gången,tror att jag antingen har ÄL nu eller har haft i veckan...
    Testerna jag köpte visade inget i veckan och jag har haft känningar de senaste dagarna igår-idag så troligen har jag det nu....
    Bara myst en gång idag sedan tis-fredag en gång om dagen men inte lördag...

• hyacinth

Oj oj oj vad det har skrivits! Jag har inte varit här inne sen i fredags men gud vad det har varit aktivitet!!! Vi måste vara FLs mest aktiva tråd just nu! Själv har molvärken inte försvunnit och brösten ömmar lite grann men tyvärr tror jag att det mesta är inbillning. Ska försöka hålla mig mycket sysselsatt under veckan för att inte vilja testa hela tiden.

• Mrs  You
    Hyacinth: Ja detta är en trevlig tråd men jag hoppas att den kan ge oss många plus också...
    Jag var väldans sken gravid förra månaden så denna gången ska jag bara slappna av har BIM 14/2 men jag ska vänta med testet till 17:e om mensen inte vill komma då vill säga.
    Annars blir det CB test för mig nästa månad för de stickorna jag använt hittils har mest lurat mig...
  • Stil07

Tinkerbille: Välkommen tillbaka det var inga vidare recenc......hoppas på lite bättre vid nästa tur...tycker ssynd om arrangörerna att få starat med att ställa in två tävlingar.

som du ser så får man ligga i ordentligt för att hänga med i tråden.....typ skippa att göra lunch & middag, hoppa över och skjutsa tjejerna på aktiviteter, hoppa över stora hårtvätten på dito innan läggdags, inte läsa godnattsagor, inte mysa med min man............då missar man en hel del.....

Kul är det iallafall att det händer något....det känns som vi slår rekord med inlägg för en veckobimtråd......och det finns ju onekligen en hel del som har mycket trevliga symtom som kanske smittar....FL virussymtom!

• Maglan

Här har då inte molvärken gått över.. Sticker till som turas om man trycker lätt nere på tjejmagen..vad beror det på tror ni?

• Junior J

hej hallå!
    det tar en evighet att läsa ikapp
    jag måste dela mina känningar från min förra graviditet, (som dock slutade i MF) men...
    det hade gått fyra dagar efter ÄL och jag fick stickningar i ena äggstocken, trodde absolut att jag inbillade mig...men det fortsatte i molvärk till och från varje dag efter det, så det behöver inte alls gå lång tid innan man känner av nåt.
    Dock är min erfarenhet, att när vi försökte inför första barnet hade jag inbillningssjukan.. jag ville så mycket att jag letade efter minsta lilla tecken... men för mig är lite av charmen att få göra det, så känn efter mina vänner! upplevelse är eran och ingen kan ta det ifrån er!
    godnatt...sov oroligt och vakna illamående

• Stil07

Hyacinth: Välkommen tillbaka...

Mrs You: du är rolig du.....jag har också varit väldans supergravid i tre månader på raken men det krånglar alltid till sig med plusset varje månad.

• Stil07

Hyacinth: Välkommen tillbaka...

Mrs You: du är rolig du.....jag har också varit väldans supergravid i tre månader på raken men det krånglar alltid till sig med plusset varje månad.

• Tinkerbelle

Varför ska alltid plusset krångla sådär???? ÄL-stickorna var det ju inga problem att få väldigt tydliga plus på! Nu förväntar jag mig det samma på grav-testerna
    Bara och vänta på att symptomen börjar krypa på....

Minxy - det där låter helt klart spännande!