• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tinkerbelle

Hej igen allihopa *vinkar* Jösses vad ni skrivit med jag varit borta!!!!!! Jobbigt att vara utan internet i stugan där uppe....

Kul att så många börja känna av redan! Här är det ingenting än.... ÄL var i onsdag, så fem dagar sen idag. Förra månaden började jag känna mens/molvärk, tunga, ömma bröst och allt det där redan efter tre, fyra dagar. Nu känner jag absolut ingenting. Lite småtrist, men det lär väl komma.... Hoppas bara att det sammanfaller med en liten nidis. *önsketänkande*

Åre var bara massor av snö!!!!! Underbart, men tyvärr kan jag inte ge en utförlig rapport om fint puder Stil07. Jag är värre än Bambi på hal is när jag står på skidor... Har inte lärt mig stanna, hittar en fin driva som jag slänger mig i istället! Funkar det med, bara lite mer blåmärken!
    Vinkade åt er på TV, men invigningen var en STOR besvikelse. Urkass, till och med... Sen blev det ju kite antiklimax när båda super-G loppen ställdes in. Ah, vi åker upp snart igen, ngt ska vi väll hinna se!!!!

Kul att vara tillbax hos er, tjejer!!!!!

• Sofis

Välkommen tillbaka Tinkerbelle Jo det har skrivits en hel del under helgen, jag har typp bot på FL

• Sofis

hehe kom precis hem från jobbet, har jobbat 10 timmar idag, mår piss och känner mig allmänt förbannad, så du får ursäkta den taskiga stavningen!

• Suzisuze

Man kan inte få några gravudutetssymtom före ägget har fäst livmodern , innan dess är det nästintill omöjligt då mor å embryot inte delar samma blodsystem.... ägget har ju inte fäst förren några dagar efter befrukting. Kissnödighet brukar uppträda i vecka 6, samt spända bröst ca vecka 4... men inte 5 dagar efter befruktning skett. Så tidigt kan man inte läsa av sin kropp, tyvärr