• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Miss Skellington

Oj, här är det aktivitet, som vanligt
    mamma på vift: Grattis! Längtar tills det är min tur.

Den stora frågan just nu är ju: skenis eller gravid? Har haft som mensvärk i två dagar nu, det känns som om mensen ska komma när som helst. Jag brukar bara känna så samma dag eller möjligen dagen innan mens. Ömma bröst har jag haft ett bra tag nu. Dagarna segar sig fram. Ska testa på söndag (BIM-3).

• strojes

håller verkligen med dig miss skellington att tiden seeeegar sig fram... jag kan inte testa förrän tidigast på onsdag.... har bim nästa lördag...*suck*

• Miss Skellington

Ja, visst är det jobbigt... Ska fördriva kvällen med att gå på genrepet för Melodifestivalen. Ska bli kul

• nelly 2007

Funderar på att testa i morgon (BIM-3)..
    Känner mig trött,illamående,ont i brösten och sugen på nåt hela tiden,men har inte rökt på 11 dagar så det kanske är därför:-/

• strojes

Jag ska åka bort i helgen och hoppas att tiden går lite fortare då. Bara jag som ska åka bort gubben och dottern ska vara hemma. Hon är extremt mammig på nätterna att det bara är jag som gäller och hon vaknar varje natt...

• snöhästen

Stort superduperGRATTIS mamma på vift! Två på listan nu som har plussat redan INNAN v 7!!! Inte illa!!!
    Mer + till folket!!!

• Johanna 80

Grattis till plusset "mamma på vift" !!

• Mrs  You
    Grattis Mamma på Vift!!!

Och lycka till oss andra vars tid inte är inne ännu...