• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • mamma på vift

Anledningen till att jag testade var att jag kände ett enormt tryck över livmodern och tänkte att om jag inte är gravid så kommer mensen forsa ut vilken sekund som helst. Har haft ganska kraftig molvärk de senaste dagarna och något som varit mindre trevligt har varit att jag haft ganska mycket gaser :(

Boobisarna har kliat och varit ömma. Lite matt i kroppen!!

Kan inte komma på nått mer!!

• wea

Hyacinth: Du gör klokt i att vänta! Man blir ju inte mer gravid av att hålla på som jag.... Mannen är på jobbet och jag har ingen bil idag så jag kan inte åka och köpa ett cb förnst senare, vad gör jag då? Jo jag testar med ett äl test som nästan ger fullt utslag. Det gör mig inte klokare, det är ett äl test INTE grav test. Vet faktiskt inte vad som hänt med mig, jag har aldrig hållt på så här förr...
    Jag ska hålla tummarna för att du får ett pluss på onsdag!

• endagisänder

tjena brudar!
    Jag bara smygläser eran tråd, kunde väl egentligen skriva upp mig då jag har bim under v.7, men nu kör jag en metod som kallas "skrivinteinmigpålistanochfårdärförplus", kommer säkert inte alls hjälpa, men en desperat själ provar ju det mesta! hi hi. Nu kan jag iallafall inte hålla mig ifrån att skriva, så bra gick ju det, jag har en liten dundering till er som någongång plussat, jag testar med cb, och hittentills har det ju alltid blivit ett klart minus månad efter månad, MEN när plusset väl kommer, syns det då direkt när vätskan (urinet) "drar" över rutan, eller kan det komma efter typ en minut ovanpå minuset....ha ha e det nån som fattar vad jag menar, vilket himla svammel. men jag haar så svårt å föreställa mig att det någongång kommer visa ett pluss, och det går ju så himla fort tills man ser minuset.
    Förlåt om ni nu blev förvirrade...men hoppas att nån kanske har en aning om vad jag funderar på (!)

• Tinkerbelle

Man blir ju inte klok på detta.... För en dryg timme sen började det svagt mola på den punkt det pikade för några dagar sen. Nu har det gått ut i större delen av livmodertrakten, tryck/drar liksom lite....Fast det känns mest på den lilla punkten. Säkert tecken på att det är städning på G den här gången också...
    Ska ju inte leta symptom! Men det är så svårt att låta bli när BIM närmar sig

• mamma på vift

jag har bim den 12/2 eller egentligen på natten mellan den 11-12. så 3 dagar innan blir det väl!!

• englabella

Stort grattis mamma på vift! *Dansar en dans*

Ni med molvärken. är det skillnad på den och mensvärken? Känner av nån sorts mensvärksaktig smärta nu och det e inge kul, men den brukar inte komma förrän en dag innan mens ungefär...