• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • englabella

Har nog fått min mens... värken var bekant som sagt. Bu huu.
    Låter mig vara kvar på listan lite till. Så kul och hoppfullt att va med där liksom. Hoppas det e ok? Hoppas lite till fast jag på nåt sätt vet att det e kört. Kul att följa er iaf. Håller srenhårt tummarna för massa plus!!! Och sån positiv och härlig stämning det är på trådenKyss!

Kram på er!

• Junior J

vad trist englabella kramisar till dig!

• Azalea74

englabella: ska vi pryla upp Tanten?! Jäkla sätt att dyka upp sådär helt oinbjuden   *peppningskram till dej* Klart du inte ska överge oss!

• Maglan

Yrrepyrr

ja jag har ju gjort det :P Men inte säkert hon lyssnar :P
    Idag när ja la mig å vila så var det som stickningar nere i magen..Men ingen molvärk.. hum å nu när ja ha vilat så mår jag svinigt illa :/

• snöhästen

Tråkigt Englabella... Och bra idé Ise74!!! "Pryla upp tanten" bara Om vi alla går ihop har hon bergis inte en chans!!!
    Mitt hår är i vanliga fall lockigt på ett irriterande sätt men för tillfället är det rakare än vanligt så jag kanske också är mer ogravid än vanligt *ha ha* Om man nu kan vara det? Jag är nästan säker på att jag kan det iallafall. Jag har som tidigare i veckan lite, lite ont i brösten och jag tycker att de är inte lite, lite större (har dock inte fått bekräftelse på det från en viss utomstående... ) Sedan fick jag molvärk i äggstockar/ljumskar nu ikväll när jag var och tränade, så det känns helt klart som den jT#%¤)la kärringen är på ingång...
    Men jag följer med här på listan - det är oliiiiiiidligt spännande!!!!

• Maglan

Vilka ådror är det som ska synas mer på brösten..dom stora eller dom små?

• englabella

Jag lovar att jag håller fast vid henne stenhårt om hon nu är här för att stanna! Klipper till na och gräver ner så ni slipper få det där förbannade nesöket!

• vice99

mensen kom och jag tänkte att jag skulle passa på att ta en cider, förhoppningsvis för sista gången på ca 1,5 år. Kan inte säga att man tål spec. mycket nu. Två cider och jag är riktigt på pikalurven.

MÅnga kramar alla tjejer

• englabella

Vice99: Skål på dig! Mens här med och det dränks med lite öl... gott ju . Men vill helst slippa i en sisådär 15 månader. Ska vi bestämma från v 10-11 ungefär?

• Masqito

englabella och vice99: Fy vad trist att ni fick mens!! Är med på ett hörn i en omgång Tantstryk..usch och dyka upp sådär, lycka till nästa gång tjejer!!

Håll min hand: *lite efter* Wow, vilka bra inlägg du hade hittat, känner absolut igen mig i det de tjejerna hade kännt. Det måste ju vara nåt..Har inte fått nån mer flytning idag..Hoppas!