• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Azalea74

Har konstiga "hugg" i livmodern, jättemkt flytningar *ursäkta* och början till ömma bröst... Men jag var dunder-skenis förra månaden, så..... Jaja. Får se!

• wea

Godmorgon,

det är en riktig "supertråd" ni har här...
    Jag tar mig friheten att smyga in och ställa en fråga. Jag använde äl stickor denna månad och de visade utslag 29 jan. Har sett att det är lika som en del här inne. Har alltid haft regelbunden mens ca 30 dagar, och idag är jag på 29. Hade äl senare än vad jag trodde, dag 20. Jag kunde inte hålla mig från att testa imorse och resltatet blev det absolut svagaste streck jag sett, jag har sett att ni har ganska långt kvar till bim, trots äl samtidigt som mig. Nu till frågan, kan det ge utslag redan, ca 9 dagar efter ägglossning?

Om jag nu är gravid så kan jag glädja er med att jag känt de där "stickningarna" ni pratar om, så då är det nog ett gravsymptom....

• Azalea74

wea: du skänker hopp TROR att vissa test kan ge utslag tidigt, men o´båj det måste vara extremt tidigt att kunna få ett + så tidigt! Vågar mej på ett grattis - för ett plus är väl ändå ett plus...?

• Tinkerbelle

cattis82+skydiver - vi är tre. Räknar nog inte mitt frysande som tecken grav.... Kanske är det som är grejen? Att inte ha symptom
    Men ska jag leta lite så är jag trött (sov nog dåligt) och fick kort stubin på datorn i morses (vilket jag alltid får när den är seg...)

Kände också stick för några dagar sen, men det har varit lugnt sedan dess. Så det känns lite skönt det du skriver wea. Vågar nog nästan säga grattis också!

• wea

Jag får bita ihop tills på söndag, då bör det ju bli ett tydligt resultat. Jag har varit gravid två gånger förut, så även om det inte blir något nu så vet jag precis vad det är för stickningar, har haft så båda gångerna..... Eller alla tre kanske...
    Jag skriver så fort jag vet..
    Otrolig vad dum man är som testar så tidigt som jag gjorde idag, hålla på och analysera, jag tycker att ni är smart som väntar....

• Full av förhoppning

wea

det är 11 dagar sedan du hade äl om du hade äl den 29:e och clearblue kan testa positivt 3 dagar innan BIM så ja det kan testa positivt efter 11 dagar...
    Köp ett clearblue om du känner dig osäker!

• Full av förhoppning

när jag var gravid med Isabelle testade jag med preg... fick först ett svagt streck EFTER att tiden gått ut.... köpte ett nytt och gjorde igen... inom tio minuter men efter 5 minuter fick jag ett svagt streck... köpte ett rfsu som ska testa tydligare... samma sak... inom 10 minuter men efter 5.
    morgonen efter köpte jag ett clearblu och tjoff fick jag ett starkt plus på mindre än en minut.

• wea

Räkna var visst inte min starka sida... Ja, det får bli ett cl på söndag, ett digitalt! Så slipper man vrida och vända på resultat...
    Tack för att ni är så gulliga och svarar. Ha det gott i solen!

• englabella

HCG börjar bildas 6-15 dagar efter befruktningen läste jag. Och det är väl med olika fart för olika kvinnor. Hoppas Wea!!!

Masqito och ni andra med stick: Jag tror stenhårt det är era ägg som borrat sig in i väggen. vad spännande! Håller tummarna stenhårt.

testfreaket jag började med ett morgontest som givetvis visade NADA. BIM -5. Tror jag börjar känna av lite mensvärk nu också... inte kul. Blä...