• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Har märkt att jag har väldigt lätt för att bli yr..det kommer bara när jag dippat huvud lite och ska resa mig igen. Tex skulle jag kolla snabbt under en bordsskiva idag och när jag tittade upp, blev jag jättesnurrig. Har inte vart så lätt yr nånsinn..
    Nån som vet om det kan vara nåt att lägga till symptomlistan?

• snöhästen

Jag tror absolut att det är något att lägga på listan över symptom!!! Har hört om flera som känt yrsel faktiskt!

• Maglan

Frågar en gång till
    Vilka ådror är det som ska synas mer på brösten..dom stora eller dom små?

• Masqito

snöhästen: Det låter bra! Hur går det med dina symptom då?

GRATTIS Mamma på vift!!!
    Kul att det är 2 som plussat redan innan v. 7 börjat =))

• snöhästen

Jag tror att det är alla ådrorna Maglan, men det är ingenting idé att leta efter dem... Man kan ha synliga ådror (och många) utan att man är gravid också... (Jag har blivit lurad av mina tidigare när jag hade fått höra att det var en SÅÅÅ bergsäkert tecken... Sanningen är ju att det inte finns ett enda symptom som är bergsäkert... Förutom att man får ett positivt grav-test, utebliven mens och en växande mage )

• snöhästen

Masquito: mina symptom fortsätter att vara ungefär desamma som jag kan kan ha före mens... och jag har typ inga förhoppningar (ha! Det var inte alls sant, förhoppningar har jag ju... men REALISTISKT sett så tror jag faktiskt att vi bommade äl denna månad...)
    MEN som tidigare, lite lite ömma bröst, mest på sidorna, samt lite molvärk/mensvärk/stickningar i magen då och då. Har dock också noterat att jag minsann kan känna stickningar lite VARSTANS i kroppen om jag bara koncentrerar mig tillräckligt... Någon som vet om stickningar i knän eller skulderblad kan vara ett tecken Nävars, skämt åsido, men jag vill (inte!)... men vill (ändå) ha mens nu så att jag kan sluta tänka på detta ett par veckor eller så....

• Azalea74

snöhästen skrev: "Någon som vet om stickningar i knän eller skulderblad kan vara ett tecken" *asg* Du är rolig du!