• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • mamma på vift

Kunde inte hålla mig, o jag som inte skulle testa innan BIM men tji fick jag och kunde inte motstå testet som låg i skåpet. Viste att det skulle visa neg som alla andra gånger :(

Men gissa vad!!! Det blev ett tydligt + på testet!!!!! Jag är gravid!!!! Kan knappt fatta det, måste testa igen för att kolla om det är sant...kan bara inte tro det!!!! Hoppas att lilla knodden får stanna kvar nu bara!!!

Svävar på små moln!!!!

• MinnY

än så länge har vi ju bara en gravid på listan så hoppas att jag blir en av de lyckliga som får skriva in mej under gravida. men jag känner inget alls så jag ställer in mej på att mensen kommer så kanske jag inte bryter ihop om den skulle göra det.
    lycka till där ute!

• mamma på vift

Mmmm det ska jag göra!! Ska slå in testet och ett par pytte små strumpor som jag köpt nu på morgonen och ge till sambon i kväll :) Undrar vad han kommer att säga då vi bara fick till det 1 gång under äl...trode verkligen inte på den här månaden!!

• mamma på vift

Tack alla!! Flyttar mig på listan!!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a)(4)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 44

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 45 = 9 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift (2)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn

• Tinkerbelle

Och givetvis vill vi hungriga vargar veta HUR du har känt dig innan du plussade.... Tror verkligen jag är nyfiken för alla nu

• hyacinth

wea - jag hade utslag för ägglossning 27 jan och egentligen BIM imorgon. Jag ska se om mensen kommer och inte testa förrän på onsdag. Just nu har jag ont i magen hela tiden och känner mig uppblåst. Brösten ömmar och känns mest i vägen. Tyvärr kan allt detta både var mens och grav... *suck*