• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tsarbabe

Det bästa med dagen är att komma in här och se att 10 sidor har jag att läsa för att komma ikapp... underbart, ungefär som en novell eller liknande...

Ett stort grattis till mamma på vift med..

Sedan tänkte jag givetvis skriva av mig lite..
    Testade imorse med mirres (inte tidiga tester) och det visade givetvis negativt och idag är jag nere (tänker på att jag inte är gravi)..det är BIM -3 idag. Många säger ju att mirres inte är till att lita på...men vaffan..om jag inte är gravid så är jag stenhårt skengravid

Mina bröst kliar, trött hela tiden, molande värk, lättirriterad och en svullen tapp...???? Blir gaaaaalen. Idag beställde jag CB:s test som förhoppningsvis kommer på måndag. Vill inte testa med mirres igen och förstår egentligen inte varför jag beställde från CB. Vet ju att jag egentligen inte är gravid...borde de inte ha visat + då? Suck suck suck...alla dessa tankar å lååååånga väntan på BIM dagen...
    Hur stor chans tror ni att det är att jag fortfarande är gravid trots att det visade - idag? I procentform?

Hur har alla det förövrigt idag? Händer det något skoj i helgen?
    Själv är jag hemma med en sjuk son och en sjuk katt..Så det blir till att pyssla om dem.

• Silverklar

Grattis Mamma på vift!!!
    Roligt att plussen börjar trilla in!

Skydiver: Hoppas att nätterna går bra för din gubbe och dotter när du är borta, trots att hon är "mammig"

Och lycka till, till Nelly2007 och alla andra som har symtom och skall testa sig i dagarna!

Själv har jag en vecka kvar till BIM. Symtom (ursäkta ifall några äckliga): svagt illamående, svag molvärk, gasig mage, lotionsflytningar och lite konstig känsla i brösten.
    Alla sakerna beror troligen på andra saker än grav eller är ren inbillning men jag hoppas förstås att de är tecken på en grav.
    Blähh, en hel vecka kvar till BIM...

Hoppas alla får en riktigt trevlig helg!!!

• Maglan

Hej på er alla!
    Gahh..är så trött efter denna arbetsdag så ja orkar inte läsa igenom allt :P
    Min molvärk är helt borta :/
    Dock är illamåendet kvar. Plus att ja blir hungrig so fort jag ätit.. annars är det typ inget :(
    Börjar betvivla att jag kommer pluss :/

• Yrrepyrr

Flyttar fram listan!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a)(4)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 44

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 51

Statistik: 0,2 * 45 = 9 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift (2)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn

• Paw Print

Grattis mamma på vift!

Måste berätta en väldigt intresant sak! Igår efter jag hade duchat och fönat håret upptäckte jag stora lockar i håret på ena sidan. Har rakt hår naturligt. Ropade på min sambo som sa att jag hade det där bak oxå. Vad coolt sa jag och tänkte inte så mkt mer på det. Sen berättade min sambo att hans mamma fått lockigt hår när hon väntade sitt andra barn! Ska bli intresant och se om det stämmer för mig!

I övrigt känner jag ingenting, men så vägrar jag oxå att känna efter. Jätteskönt, vill ansolut inte skena igen!

• Yrrepyrr

Haha jag har alltid haft spikrakt hår men efter min femte onge så blev håret lockigt!
    Nu är det kort och rakt Min frisör sa att hormonerna påverkar håret som blir skörare och därför lockigt!
    Låter positivt!

• trulten

Jag hoppar in på listan...

Har BIM v. 7 dn 15 ca...

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Nettan 80 (7:e), Maglan (1:a), Princess85(7)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007 (8), Snöhästen (2:a)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), englabella, Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a(11)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a)(4) Trulten

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, MinnY, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(8)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e) (4)

Kvar på bim-listan: 45

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 52

Statistik: 0,2 * 45 = 9 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift (2)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937

• Junior J

hallå alla! ett pluss idag (änsålänge) grattis mamma på vift
    ni som testat och fått minus, kan bara berätta att jag var gravid och det visade inte ens utslag på BIM dagen så det finns hopp! man kanske bara inte producerat så mycket grav-hormon tills BIM dagen att det ger utslag GE INTE UPP