• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • strojes

yrrepyrr: här är de tvärtom, jag som är mer sportintresserad än gubben som har intresse lika med noll i stort sätt!

• snöhästen

Vilken produktivitet!!! Om vi lyckas producera lika många +tecken som andra skrivtecken så spränger vi all statistik i världshistorien! Har bara varit borta över dagen och här finns sida upp och sida ner att läsa! Så himla trevligt!
    Och imorgon börjar alltså vecka 7 på riktigt. Spännande och hemskt på en gång. Kram på er som fått det jädra besöket redan i förtid, och lycka till nästa gång! Jag är precis som tidigare rätt säker på att snart göra er sällskap på den där raden och i en framtida tråd. Dock ännu ingen tant i sikte (och Maquito, jag har inte fått nåt sms än heller, men jag tror det kommer imorgon ) Har också varit duktig och INTE testat mig ännu heller!!! Men det beror egentligen enbart på att jag är säker på minus och alltför snål, snarare än att det handlar om någon slags karaktärsfasthet *asg*
    Åh så bra att ni finns här allihop!!! Lycka till imorgon om det är några som tänker testa då!!!
    Hopp o hej från mig

• Tsarbabe

Ändrar lite

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Maglan (1:a)(3)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
    nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe(1:a), Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)

15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)

16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)

18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)

Kvar på bim-listan: 45

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 55

Statistik: 0,2 * 54 = 10,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85 (3)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
    1937, englabella, MinnY, Nettan80 (8st)

• Tsarbabe

har sådan satans mensvärk idag (hoppas inte mensen kommer). Kändes tidigare idag att mensen rann till, sprang in på toa och kollade men det var bara en massa flytningar?! Sedan kände jag på tappen (som vanligt) och den är fortfarande mjuk och stor och låg å vis mens ska den ju vara hård och liten...Den är oxå sluten (vad jag vet)...

Hoppas inte tanten kommer. har egentligen BIM imorgon enligt min mens innan graviditeten men den kan ju vara helt avtrubbad nu. Testade negativt kl 5 imorse. Hoppas verkligen hon inte tänker komma.Testade med Cb för den delen.

Har ÄL mellan 29 - 31 januari...å mös på varje dag så egentligen borde jag kunna testa mellan den 12 - 14.

Fan vad less jag blir på alla tankar å denna förbannade verk jag har i magen...*suck*

• Superstålis

Snart är den långa väntan slut för den här gången i allafall. Den här gången försöker jag intala mig själv att inget som jag inte känner utan att känna efter räknas som ev. gravtecken. Det måste liksom kännas så där direkt utan att jag känner efter. Jaja en och en halv timme kvar tills vår vecka börjar å då får vi se vad den bjuder på. Om det blir - ska jag nog försöka tänka lite på hur mycket värre min situation skulle kunna vara så känns det lite bättre.

Ett sånt scenario bland många andra skulle kunna vara:
    Att som dödssjuk bo i ett kartonghus på en soptipp i Rio de Janiero med 7 barn och en misshandlande man.

• Maglan

Hum...ingen mens i sikte här. Har dock lite mensverk och illamående :/ Kan ju dock hoppas att det beror på bebbe :P
    Kollade med en tampong nyss. Inget rött på den inte..
    Karln min kände på tappen igår kväll med.
    Mjuk och stängd.. Som ett par smala läppar sa han hihi

Hur tidigt öpnnar tappen sig innan mens, nåns om vet?

• Tsarbabe

maglan: tappen brukar öppna sig ca 1 - 2 dagar innan mens.

Tur att vi båda har mjuka tappar då :) då e de kanske nått

jag har ju redan testat både + och - på samma dag...
    men vill vet nu...å imorse var det tyvärr minus...
    Men man ska ju egentligen inte kunna testa förän ca 14 dagar efter ÄL å det är mellan den 12:e och 14:e...*hoppet finns kvar*

• Maglan

Tsarbabe

Ja, men då bör ju den ha öppnat sig nu om ja har bim i morn..brukar väldigt sällan vara sen med mensen..snarare tidig, men lär ju vara det nu bara för att man går å hoppas :/

Hihi..har det bra som har karln som kan känna efter..har för korta fingrar jag :P
    Han ska få känna ikväll med

• Tsarbabe

Maglan: Haha okej, min karl tycker det är för läskigt att känna efter (om han inte ska leka vill säga) men så fort det blir lite seriöst med pillande blir han nästan svimfärdig för att göra illa mig...haha..så här känns det själv...tur det annars hade jag kanske varit helt uppe i molnen :-P

Hoppas att vi INTE får hit tanten då. Jag ska egentligen oxå ha tanten imorgon å testade negativt imorse med Cb. du testade idag du med va?

• Maglan

Tsarbabe

Nä, tantförbud. Det ska ja skriva på dörren :P
    Japps, testade minus i morse med billigatesters sticka..men vi kanske är låghormonare :P Får hoppas det :P