• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Maglan

Gaahh..nu mår jag ILLA!
    Vart skitsugen på tortillachips vid nio så ja åkte in å köpte å nu fortsätter jag äta fast jag mår illa :/

• Masqito

Kände nyss och den var varken låg eller hög..svårt att bedöma då jag har långa fingrar Men den var hal, mjuk utanpå men hårdare under. Inte gummimjuk..haha Men fortfarande stängd.

• Tsarbabe

Maglan: okej, jag har med de där vattniga flytningar å mår oxå illa efter jag har ätit och ändå fortsätter jag äta

Åhhh...våra kroppar e såååå lika..hoppas på ett stort plus nu

• Maglan

Tsarbabe

hihi...aa :P Åh dom är såååå goda! Spec dom med mkt salt på :P

• Tsarbabe

Masqito: Låter lovande :) När tänkte du testa?

Maglan: Ahh, extra mycket salt ska det va Fast jag har inte varit så haj på dem innan utan det är nu senast

Nä nu brudar tänkte jag ta å lägga mig så jag orkar med lilleman i natt när han ska ha mat...

Natti natti

• Maglan

Tsarbabe

Natti natti :) Sov så gott :) Tänkte sitta kvar en stund till..behöver inte kliva upp förän nio :P

• Tsarbabe

Maglan: Skönt med sovmorgon...själv blir det till att kliva upp mellan 5 och 7

Så får vi hålla tummarna under natten att tanten inte kommer..

Min "mensvärk" blir bara värre och värre...suck...hoppas på lite sömn ändå

• Maglan

Tsarbabe

Min är jämn..mensvärken alltså..varken mer eller mindre..ett bra tecken kanske :P

• Tsarbabe

Maglan: jo men det är kanske individuellt? eller så tror jag bara att den är värre än vad den är? Jag brukar iofs inte ens ha mensvärk så det är lite ovant förutom en gång tidigare då jag faktiskt var gravid

Nä nu ropar karln...*skrattar*

Natti Natti igen

• Maglan

Tsarbabe

Brukar få den samma dag men nu har ja haft det över en vecka..
    Hihi..natti sov gott :P