• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Heej Tinkerbelle: Dina symptom verkar ju väldigt lovande Nu är vi tre som är hårda i magen, har inga jätteproblem dock, men märker att jag skulle behöva göra nr 2 oftare..
    Visst är det härligt att det Anja nu har tagit ett till guld och att Järbyn tog brons!!

Brukar bara förklara lite kort om vilka symptom jag haft och vad det kan betyda, men han vill bara veta om jag testat mig än
    Det är så underbart att FL finns så man kan snacka symptom med andra som vet vad det innebär!

• Masqito

Miss Skelington: Haha..det skulle vara härligt med hallon och rosor fisar..

Maglan: Jo, visst gör dom..Inte svårt att känna skillnad i lukter från tidigare..

• Tinkerbelle

Masqito - här har det varit tvärstopp flera dagar! Fick bli en kur från apoteket till slut Men det är stopp efter det igen...

Hoppas att vi får början veckan med plus imorgon!

• Maglan

Masqito

Haha..nä :P
    Nu är jag hungrig också..så fort jag blir det minsta hungrig så mår ja illa...gaahh..korv med bröd får det allt bli :)

• Masqito

Tinkerbelle: Jaså..vad jobbigt!! Men kan du inte köpa en till kur då eller är det farligt vid ev. garviditet?

Jag ska inte testa förrän på onsdag, men ska du testa imorgon??

• Masqito

Maglan: Sant, sant...man har inte driekt räksallad, mosbricka och rostad lök hemma jämt

• Maglan

Masqito

haha..nä :P Åsså blir dom itne sådär vattniga å goda hemma :)

Molvärl molvärk..måtte det inte vara tantjäveln!!