• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Junior J

jag känner dragningar mot vänster ljumske , det var väl ett bra tecken?

• Yrrepyrr

Junior J det måste det ju vara, vi ska ju alla plussa :-P
    Har faktist hört många haft det, dock inte jag..

• Masqito

Maglan: Jo, ömma är dom..
    Jag har velat haft hund väääldigt länge, men våra familjer är allergiska så det blir svårt. Hoppas iaf att det kommer en dag när vi kan ha hund!

Yrrepyrr: Det är bra där!! Grattis måste jag säga, det är väldigt bra gjort!

• Yrrepyrr

Masqito tack jag är väldigt stolt

Ang hund så ska vi vänta till efter ev bebbe, Det gör forfarande ont efter min hund som dog för en och en halv vecka sen, men hund ska vi ha

• Miss Skellington

Masqito: Helt OT men vi är allergiska både jag och sambon. Vi har två kinesiska nakenhundar. Funkar fin-fint

• Junior J

nu är det neräkning på allvar brudar, men det är lite trist att ligga senare på listan, man blir bara ivrigare och otåligare ju fler som skriver besked under dagarna innan man själv väntar BIM

• Yrrepyrr

Junior J ja visst är det kasst? Kunde väl haft Bim lika gärna på måndagen den 19..då hade jag ju vart först

• Junior J

jag har alltid haft hund under min uppväxt, nu har vi inte tid för en hund, så det känns tomt men dock en fördel, att man inte behöver skiljas från något så kärt som ett husdjur är.