• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Masqito

Tsarbabe: Javisst..känns inte som mensen kommer komma, har mest molvärk i nedre magen. Men jag har inte kännt på tappen idag, gör det imorgon, då är det BIM-1

• Tsarbabe

Aha okej. Hoppas den är stängd då...*håller tummarna* Du verkar ju f.ö ha rätt mkt gravidsymtom...*hoppas*

• Masqito

Maglan: Ingen riktig tant än..får hoppas att hon håller sig borta i alla fall 9 månader

• Maglan

Tsarbabe
    Ja, eller försöker å försöker..har börjat med ppiller..men tror inte att dom hjälpt..har ju haft ägglossning å allt så..

• Masqito

Tsarbabe: Ja, hoppas bara att det är riktiga symptom, jobbigt att vara skenis! Men jag vet att tappen sitter lågt iaf och är ganska bred, men sen om den är mjuk eller hård vet jag inte än.
    Tycker du jag ska kolla?

• Tsarbabe

Maglan: Jag blev gravid med Wiktor trots p-piller så..

har din karl sagt nått om tappen mer? om den är "hal" eller liknande? Har du fått flytningar eller liknande? jag har mer flytningar ungefär som vid ÄL fast med vattniga och brukar inte ha det vid mens och tappen är fuktig mm...å fortfarande mjuk...var ju tvungen att springa på toa då det kändes som att det var tanten som kom på besök men icke då...

• Masqito

Maglan: Kommer vara svårt att hålla sig imorgon..får mina cb test då..Det kommer klia i fingrarna. Man vill ju så fort som möjligt få ett bevis på att man inte behöver oroa sig för att mensen kommer..

• Maglan

Tsarbabe

Nä, eller han sa att den var mjuk å stängd..som en mun med smala läppar :P
    Har mkt vattniga flytningar..tror att det är tanten som kommer hela tiden :/

Masqito

Förstår dig..men jag tänker banne mig hålla mig och vänta å se om tanten kommer..

• Tsarbabe

Masqito: Om jag var du så skulle jag kolla...(plus att det är klart man jämför ) låter lite som det ivf då den e låg och bred...min tapp e så mjuk att man kan köra runt fingret som en propeller och flytta tappen tillsammans med fingret...haha *skrattar* bra förklaring va?