• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tsarbabe

maglan: Ja det får vi verkligen hoppas annars blir jag besviken.
    Testade iofs i vecka 3 + 6 med Wiktor men det behöver ju inte vara så med nästa...

vad har du för sympotm nu?

Själv har jag så jävulskt ont i livmodern, hungrig konstant, trött, irriterad nästan hela tiden, gasig i magen...var det nått mer?

• Maglan

Tsarbabe

Jadu, illamående mer eller mindre dygnet runt. Mest efter att ja ätit, hungig bara en liten stund efter att ja ätit, molvärk, kissar mer än ja brukar och ett sjuhelvetes humör och fruuuuktansvärt trött...

• Tsarbabe

Maglan: Då är det bara att hålla tummarna att tantfan håller sig borta och även att vi är låghormonare.

Men jag har läst nånstans att 14 dagar efter ÄL är HCG:t på 48 och CB tar som lägst 50. Så antingen har jag testdag mellan 12 och 14. För hade ÄL mellan 29 - 30..

Hoppas såååå på bebis igen

• Maglan

Tsarbabe

Ja, tänkte vänta ett tag så se om tantfan dyker upp jag inann ja testar..är less på minus nu :/

• Masqito

Fick ett litet sms idag igen..droppade bara lite toa och fick på pappret, sabla bruna flytning! Känner av molvärken mer på kvällarna, men ner vid livmodern mest. Hoppas att det är nåt där!
    Jag tycker också att jag svullnat upp mer nu..ser ut som jag har en liten gravidmage.

• Tsarbabe

Maglan: Jag tänkte testa på tisdag då är det mellan mina dagar...

Sitter just nu å tittar på mina bilder från förra graviditeten..å läääängtar så tillbaka till alla sparkar mm

• Maglan

Masqito

usch då :/ Men ingen riktig tant än?
    testade med en tampong ja för jag tyckte att de såg ut som lite rosa i trosorna. Men inte en droppe. Och som sagt så var tappen stängd igår kväll. Sambon får kolla ikväll igne :P

• Tsarbabe

Masqito: Sålänge inte tanten kommer så är det ju fortfarande ett hopp kvar...har du kännt på tappen nått å kollat om den är öppen?

• Tsarbabe

Maglan: är det första barnet ni försöker er på?