• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Nettan 80

Någon som vet var BIM v. 10 tråden är. Mest så jag kan hitta er. trivs så bra här. Kram

• cattis82

Nej usch vad tråkigt Nettan 80 tröstkramar till dig. Fortsätt kämpa på och lycka till!

• cattis82

Inga nyheter här, är fortfarande i princip helt utan symtom. De senaste dagarna har jag dock haft kännigar från tjejmagen, som typ molvärk, men den försvinner lika fort som den kommit. Inga PMS besvär heller direkt. Men tanten är ju dock känd för att dyka upp oanmäld så..........

• strojes

ojjj vad jag hade att läsa igen idag när jag loggade in vid lunch (hade då inte varit inne sedan i fredags em...) över 20 sidor. efter ytterliggare bortovaro så hade jag ytterliggare 10 sidor... och då hade jag inte läst ikapp alla sen tidigare på dagen.... det gäller att hänga med här....

ska inte säga att det är några direkta symtom men både i fredagskväll och igårkväll när jag lagt mig kände jag lite molvärk i magen.....

• Tinkerbelle

Så ruskigt trött!!!! Har sovit 1½ skön timme nu på tidiga kvällen. Golf på TV är så behagligt att sova till! Trött och gring, tyvärr inget gravsymptom eftersom vi inte ätit på 9 timmar innan vi åt en macka nu. Tappad aptitit, är det gravsymptom? Brukar ju vara ruskigt sugen på massa onyttigt innan mens
    Minskad mataptit, ökad sexaptit! Mycket trevlig kombination!

Nu ska jag gosa med sambon framför PGA-tävlingarna. Heja Parnevik!!!

Yes, jag är en sportidiot! Trist att skidskyttet är över....

• strojes

tinkerbelle: snart börjar ju längdskidvm! och om tre veckor är det vasaloppet!

• vivana

Varför är alltid sista veckan jobbigast, denna eviga väntan till bimdagen man skulle vilja skynda på den på något sätt men det går ju inte..

Nu får vi hoppas att det e bara pluss kvar på listan

Lycka till nu å kram på er

• Yrrepyrr

Nettan 80 en stor kram från mig till dig! Kolla under bim listor i där har jag sett bim 10 tråden!

Kul med sportiga tjejjer!
    Välkommen hem Tinkerbelle skam å säga men jag undviker helst all sport..Det tycker gubben är synd Är helst ute i skogen jag än nära nåt sportevenemang, gläds dock med alla över pillan å så..Trista mej

• Yrrepyrr

viviana ja evig väntan eller hur *less*

Nu gonattar trötta jag, tidig morgon...
    Sköt om er!