• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • My05

Tsarbabe
    Nej jag har aldrig fått + tidigare än så(tre grav varav ett mf). Däremot en massa - fyyy
    Ändå testade jag nu på BIM-3, en liiten hjärnoperation skulle kanske hjälpa suuuuuck
    Man blir ju så besviken.

• snöhästen

MinnY, jag såg det också, men att det var tidigt mf. Så himla trist, men skönt att se hon kommer igen med nya tag!!! Vet inte hur man gör med listan här då..? Har inte varit med så länge jag...

• Tsarbabe

Jag testade ju igår på BIM -1 och det var negativt...och testade då med CB. Men om man går efter min ÄL Så borde jag ha HCG på 48 igår...å CB mäter ju på 50. Aja vette sjutton. Tror tantfan lurar i knutarna....

• Maglan

Johanna 80

Tänkte också testa på onsdag om inte tanten kommer *håller tummarna för oss alla*
    Hur har du det med hungern?
    Jag är hungrig och illamående hela tiden känns det som :/

Tsarbabe

hihi..vågar inte heller gå på toa.. är så rädd att det ska vara rött i trosorna

• My05

Tsarbabe
    Det är ju väldigt olika det där Fundersam hur det hänger ihop har jag aldrig förstått. Jätte många på familjeliv verkar ju få + före BIM lite orättvist åh andra sidan är man gravid får man ju + förr eller senare

• Mrs  You
    Hejsan tjejer ser att redan 4st plussat,det måste vara en lycko tråd detta Glad själv är jag inställd på att tanten kommer i veckan,känns ingenting inga symtom eller något och jag hade så svårt att hitta min ÄL denna månaden som jag tror inte det tog sig
    Men vi är ju bara på försök nr 2 så än är jag lugn och fin...
    Planerar redan inför nästa ÄL då jag tänker köpa ÄL test från CB...
  • Fru Wadell

Tsarbabe: Hur kan man räkna ut efter äl hur mkt HcG -hormon man har?

• snöhästen

Jag VILL vara med barn............. *suck* (börjar bli typiskt PMS-grinig idag... Inte kul för nån )

• Mrs Bee

Funderar på att testa imorrn, på BIM-2. Minns att jag testade + på dag 25/27 med dottern, så kanske kan det visa sig något....Känner mig inte alls gravid dock. Gjorde ju det tidigare, men nu är den känslan totalt borta! Bara lite ömma bröst kvar, inte ens molvärk. Kan inte hålla mig ändå. Resonerar som så att om det är ett - så är jag INTE gravid (nog för att jag kan vara det ändå) Men kan bara inte hålla mig, vill veta NUUUU ju!