• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Mrs  You
    trulten skrev 2007-02-15 14:50:49 följande:
    då hoppas jag för oss båda att den håller sig LÅÅÅÅGT borta!!Lycka till vännen!!! Verkligen!:)
    Jaaa det samma till dig det känns som om det är för bra för att vara sant sån tur har inte jag liksom....
    Håll dig borta nu kärring jävel....
    Tycker mig ha lite mensvärk så hon e la på gång säkert men än kastar jag inte ankar....
    Detta är andra försöket så man vågar inget tro,skulle inte vara hela världen om det inte var så heller... Lite surt att mensen är sen då bara,brukar alltid va i tid...
  • trulten

för mig brukar den oxå vara i tid...den brukar oxå komma på natten/tidig morgon...
    kommer inte bli en lugn natt...kommer säkert sova oroligt...hmm..ska gå iväg nu. men hör av mig sen om hur det gick ..

ha det bra :)

• Yrrepyrr

Tinkerbelle Haha jag såg ju det Så går det om man inte vet vad man gör! Tänkte väl att jag tyckte att det va tokigt

• Paw Print

Nu är jag hemma igen från ett mkt givande möte med min chef.

Blev så deppig idag över mensen, så jag åkte till Lindex och köpte jättesöta bebiskläder! Det hjälpte faktiskt. Mysigt att få gå och drömma lite även om man inte ens är gravid än!

Köpte en tröja + machande byxor med Tiger från Nalle Puh, en vit pyamas med röda nallar och muddar, och två vita bodys med elefanter på. Jättegulligt och dyrt var det inte heller! Passade oxå på att köpa hängslebyxor, en tröja och en mössa med spindelmannen till lillkillen. Så nu känns det lite bättre iaf.

Hoppas verkligen att det blir nåt nästa gång och att den lilla sötnosen vill stanna kvar!

• Paw Print

Nu hoppar jag in på v.11 tråden, om jag har räknat rätt, men hänger kvar här ändå för att se hur det går för er.

• Tsarbabe

Fortfarande ingen mens i synhåll Nu blir jag mer förbannad än lessen. Om jag ändå ska få hit henne varför jävlas hon då med en?????!?!?

• Mrs  You
    Tsarbabe skrev 2007-02-15 17:26:54 följande:
    Fortfarande ingen mens i synhåll Nu blir jag mer förbannad än lessen. Om jag ändå ska få hit henne varför jävlas hon då med en?????!?!?
    Hej,när hade du BIM?
  • AngieCA

Inget plus idag alls? Haller tummarna for oss alla! BIM idag men inte ett tecken pa att hon ar pa vag! Hoppas!!!!!

• Tsarbabe

Mrs You: Ja, jag trodde att jag skulle ha henne den 12:e?! Men tydligen inte...så nu är det 3 dagar efter...suck å stöööööön.
    Gjorde ett test idag som visade negativt...