• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • My05

Jo, BIM -3 och på BIM
    Ändå har jag ju aldrig fått ett + före BIM 12-14 tidigare, så jag vet inte vaaaarfööör jag gör det!
    Ska försöka hålla mig till nästa onsdag.

• Mrs  You
    Hej tjejer ingen mens ännu men testade minus i natt.....
    Blir nog tråkiga raden för mig med denna månaden....

• Mrs  You
    Miss skellington: jag är också på Bim +2 men ingen mens,har du testat dig och fått plus?
    Jag fick minus inatt men mensen brukar aldrig vara sen har 28-29 dagars cykel och är nu inne på dag 31... knäppt...
    känner mig absolut inte gravid så sett men tycker det är underligt...
  • Miss Skellington

Mrs You: Nope, inget plus här... än Ska testa imorgon igen. Känner ingenting, lite PMSig bara. Min mens brukar dock vara sjukt punktlig. Testa igen om ett par dagar, så har kanske mängden ev. grav-hormon ökat. Håller tummarna

• Miss Skellington

Ja två gånger. På Bim-3 och på BIM.

• Mrs  You
    Miss Skellington: Ja jag gjorde test natten till idag med CB hade varit på toa en timma innan också men man tycker ju att det ska lysa plus ändå...
    Men nix inget plus där inte
     Aldrig haft sen mens jag heller så man blir lite irriterad,ska den plötsligt när vi bestämt oss för att skaffa en liten börja krångla...
    Har absolut inte varit stressad denna månaden heller så jag får väl bara vänta och se...
    Har du försökt länge?
  • Miss Skellington

Mrs You: Nej det är första försöket för oss, så jag har inte haft så höga förväntningar... men nu börjar jag ju undra

Har ni försökt länge?

• Mrs  You
    Miss S: Nej detta är vårt andra försök eller egentligen vårt första riktiga har inte heller förväntat mig något denna månaden så jag undrar jag med
    Håller tummarna för dig och mig och alla som är kvar....
    Dags att göra lite nytta nu...
    Ska jobba inatt börjar 21:00... *suck*
    Vi hörs av!! Ha det gott...