• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tsarbabe

Yrrepyrr: Jo jag hoppas med att du slipper det
    Men jag lär ju hamna i BIM vecka 15 eller nått om det ska fortsätta såhär

Hoppas tanten kommer snart bara

• Tsarbabe

Flyttar ner dig LillaMalin....

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)

15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan (4 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), yiyah, Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (5 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 26

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin (26 st)

• Superstålis

Det är så tråkigt att det alltid blir fler - än + på listorna. Man blir ju så himla besviken när man får - oavsett hur mycket man stålsätter sig och försöker att inte förvänta sig något. Själv kunde jag inte hålla mig från att testa i dag. Har dock inte bim förrän på söndag. Minus såklart än så länge.

• Tsarbabe

Superstålis: Men än ska du inte ropa *hej* till tanten. LÅngt kvar till söndag. Vet dock hur det känns med minus. Har själv fått det hela tiden förutom ett plus innan BIM denna månad men alla andra säger minus och så går man bara å väntar å väntar på tanten

• Yrrepyrr

Jag hoppas att jag +ar..så att jag oxå får vara med om att bli glad över en sticka med kiss på

• Nettan 80

Yrrepyrr: jag håller alla mina tummar för att det blir ett plus!!!!!

• Superstålis

Tsarbabe: Ja så sant som det var sagt. Innan man har fått mens finns det fortfarande hopp. Nu skriver jag om mina (sken)gravida symtom trots att jag får känna mig dum sen om jag inte är gravid: I söndags kände jag 2 hugg till höger i livmodern. Har haft "dragverk"på hö.sida i livmodern till och från sedan dess. En ny typ av verk som inte känns som min vanliga mensverk. Den börjar dagen innan mens(som tidigast) molar mer och den sitter i mitten av livmodern och värker nedåt så att det känns som om allt ska trilla ut. Brukar också få ont i korsryggen under mensdagarna. Nu skulle jag inte bli förvånad om detta visar sig vara en helt ny typ av mensverk i min repertoar. Annars är allt verkligen helt som vanligt tråkigt nog.

• Tinkerbelle

Grattis till plusen!!!!! Och kramar till er som kom på sista raden....

Yrrepyrret - när ska du testa då???? Jag är ju såååååå nyfiken nu!!!

• Superstålis

Hur gör ni förresten, är lite nyfiken; Berättar ni för era sambosar om graviditetsnojorna och de ev. symptomen. Själv försöker jag spela kolugn och inte alls berörd. Å i själva verket tänker jag hm, får jag äta detta nu, tänk om jag är gravid. Hur går det för alla med bim v7? Och ok; Rent hypotetiskt om jag vore gravid, skulle jag vilja ha några speciella tapeter i det kommande barnets rum då? Men inför honom är jag cool så länge han inte frågar för då börjar jag erkänna mina nojor.