• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Yrrepyrr

Tinkerbelle nästa vecka..som sagt när jag fick mitt Mf tastade jag ju neg i 8 veckan så..Fy så jobbigt detta blev då

I analysen av kurvan på min sidan står det Pregnant. Tycker faktist att det skulle stå Possible eller Maby istället..

• Tinkerbelle

Superstålis - samma här!!!!!! Fast när han frågar får han veta lite, men han blir så förväntansfull. Förra månaden trode båda att vi lyckats men så kom mensen sent på BIM+3. Vill bespara honom fler skenisar i fortsättningen. Pratar av mig här, och det funkar fint!!!

• Tinkerbelle

Yrrepyrre - tror jag vet varför det står pregnant på dig. Du har registrerat ett positivt grav test på cykeldag 15. (HPT=Home Pregnancy Test). Men din kurva ser verkligen lovande ut!!! Liten fin dipp på dag 9 och så höjningar!!! Jättefint tecken!

• Superstålis

Enligt statistiken är det ju några till som borde plussa så vi håller våra tummar tjejjor och brudar. Annars hamnar vi i gott sällskap med er andra till nästa gång.

• Mrs  You
    Hej tjejer här sitter man nyvaken....
    ska ta en kaffe så jag vaknar till liv,grattis syrran79!!!
    Än har inte mensen kommit men men vi får väl se,kan ju komma idag mä....
    men den är med all säkerhet en dag sen nu hihihiii....
    Glad
  • trulten

om det visar - på Bim dagen...kan det vara + ngr dagar efetråt då??

• Mrs  You
    trulten skrev 2007-02-15 14:31:12 följande:
    om det visar - på Bim dagen...kan det vara + ngr dagar efetråt då??
    Ja visst kan det vara så,det beror på din hormon halt....
    Väldigt olika person till person,men kommer inte mensen kan du prova testa igen...
  • trulten

okey, då hoppas jag att mensen håller sig borta!!!

Spännande tider nu asså...annars är det väl att försöka igen nästa ÄL...det känns så lååång dit bara..ett evigt väntande!!!*suck*

• Mrs  You
    Trulten; ja eller hur,jag hade Bim igår så jag sitter verkligen på nålar idag
    Men tanten kommer säkert idag istället....
    Gör den inte det så kommer jag börja undra men jag tänker inte testa före söndag eller senare eventuellt...om nu inte tanten kommer vill säga...
    Skrikandes
  • trulten

då hoppas jag för oss båda att den håller sig LÅÅÅÅGT borta!!

Lycka till vännen!!! Verkligen!

:)