• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Beautyflie

Grattis till er som plussat! Jag är ganska sugen på att smygtesta imorgon, trots att jag lovat mig själv att inte göra det eftersom jag inte har ett endaste symptom över huvud taget. Men, det är ju så svårt att hålla sig när andra plussar

• Yrrepyrr

Jo visst är det
    Men å andra sidan så vet jag ju att det till 99% skulle bli ett minus..så..det kan jag ju vara utan

• MariLo

Syrran79> Grattis!!!!!!!!!!

Jag själv håller mej kvar på BIMlistan.
    Har ej testat än. BIM-2

• Paw Print

Grattis till plussen!

Här kom tanten i morse! Fattar inte att hon alltid lyckas hitta hit! Är jätteledsen, men försöker ändå tänka positivt. Bra att hon är punktlig och hellre tant än MF... Bara att ta nya tag då...

Vet att vi prickade ÄL då vi hade sex igenom hela Äl, men det är ju så mkt som ska stämma. Funderar på ÄL tester nästa månad, men jag vet inte.

Hoppas att alla hade en fin dag igår! Här firade vi i riktig föräldra-anda :) Pyttipanna framför Bollibompa och sen tvättade vi haha Men jag fick jättefina blommor och min favoritchoklad! Sen så uppvaktar vi varann mkt oavsett vad det är för dag.

Nu ska jag på möte. Kram!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Tsarbabe(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)

15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan (4 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (5 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 30

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva (24 st)

• Tsarbabe

Tar bort mig från listan. har inte fått min mens men testade negativt imorse. Min menscykel har nog blivit regält rubbad bara efter förra graviditeten. Så nu tänker jag vänta ut den å sedan går vi på´t igen...

Lycka till alla andra.

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)

15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan (4 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (5 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 27

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe (25 st)

• Tsarbabe

Full av förhoppning: Förlåt, var inte meningen att ta bort dig...

• LillaMalin

Har inte varit in på länge.
    Ser att jag har en (5) efter mitt namn. Det stämmer inte, jag var nog nr 5 på raden när jag la till mig.

Iaf tror jag nån kan flytta ner mig om ni vill.
    Jag är svintrött och till o från illamående. Men det började strax efter förra mensen
    och nu har jag små små blödningar som jag brukar ha innan mens så jag måste må illa och vara trött av nån annan orsak

• Yrrepyrr

Tsarbabe det är nog rätt många här som kommer att hamna på bim v 12. Om tanten kommer hamnar oxå jag där..men jag hoppas ju att jag slipper