• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Billecart

Testade idag på BIM-1 och fick -... Men inga indianer i sikte så jag har inte gett upp hoppet ännu.Jag har mått småilla i 2 dagar. Nyss så spydde jag floder. Är det någon som vet om man kan må illa och kräkas så här tidigt i grav.?Det visar kanske sig att jag fått magsjuka och mens imorgon.. 

• Mrs  You

AngieCA: Härligt... -

se så håll dig borta nu kärring jävel

Själv hade jag Beräknad mens igår men den har inte kommit ännu iaf....
    Vågar absolut inte tro något efs den kan komma när som helst
    Jag brukar få ont i ryggen och svullna i livmodern ett par timmar innan den kommer bara så jag kan liksom inte förutspå att den inte ska komma tyvärr...
    bara å vänta......
    Har du några tecken på att det kan vara bebbe på G????

• Mrs  You
    Billecart: Låter inget vidare.... stackare!
    Vet faktiskt inte hur tidigt man kan få symtom beror noh på hur väl man känner efter samt hurdana hormonförhöjningar man får....

Ja är på Bim +1 men känner naaaada....
  • strojes

bim-2 idag. känner inget alls... nu har jag inga test hemma så att jag inte ska lockas att testa för tidigt. ska vänta till efter helgen med att testa.
    ojjj nu börjar det lukta gott från köket. gubben lagar mat, det blir stekt falukorv med stuvade mackaroner! mums

• Mrs  You
    Tsarbabe: Ååh va jobbigt ja det gör saken ännu jobbigare när mensen är sen också
    jag menar för mig skulle det inte vara hela världen om den kom liksom vi är bara på försök 2 och jag blir nästan lite skraj när jag tänker på att det kanske fungerade så fort Förvånad
    Men om jag nu inte är det så får mensen bannemej komma snart för det är irriterande men folk som inte kommer i tid....
  • Tsarbabe

Billecart: Av egna erfarenheter så kan man vara "magsjuk" *skrattar* i början av en graviditet. Jag var det med Wiktor. Från ca 3 dagar efter ägglossning tills vecka 4 var jag hemma från jobb pga "magsjuka" tills jag fattade att jag var gravid. Spydde å hade diarré om vart annat. Å då åt jag p-piller...

• Mrs  You

Flyttar fram listan....

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (6 st)

15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan (4 st), AngieCA

16/2: bustösen(16:e), yiyah, Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (5 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 26

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin (26 st)

• Mrs  You

Nä fy jag hoppas verkligen det är plus för oss denna gången skulle va så kul....
    Undrar hur det gått för ia1982 och dem andra som hade bim igår Fundersam

• ia1982

Godkväll tjejer! Kommit hem från lite semester i Värmland, mycket snö och underbar luft

Har testat neg tyvärr (gjorde det sist jag var grav. åxå), och fick en liten flytning idag, men inget mer har kommit och jag har ingen molvärk heller.. så vad ska man tro?
    Bara att vänta och se...

Håller tummarna för oss alla här i tråden Kramisar och lyckosparkar

*** längtar efter en bebis ***
  • Junior J

fixar lire
    ♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: (0 st)

13/2:ia1982(13:e),(1 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), Datanissan(2:a),My05 (1:a eft. mf) (5 st)

15/2: Milli01(14:e), Trulten, idaflisan, AngieCA,(4st)

16/2: bustösen(16:e), yiyah, Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (4 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(3:e) (8 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (4 st)

Kvar på bim-listan: 26

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79 (7 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin (26 st)