• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Tsarbabe

Inne å läser...synd med alla minus å tantbesök idag jag som verkligen trodde att det var MÅNGA som skulle plussa...

Nästa månad MÅSTE det vara min tur. inte för att jag vill tränga mig föra för att det är bara andra försöket men hela familjen är födda i november. Skulle vara kul med en till liten novemberknodd. Så man kan ha typ familjens månad eller liknande. Så nu har vi inhandlat både temp och ÄL stickor. Tänker göra allt i våran makt för att få en liten till (helst i november), Sedan får framtiden avgöra om det var ett bra ägg mm.

Lycka till alla andra där tanten inte kommit till ännu och att det blir många fler plus denna vecka.

• Yrrepyrr

Puffar fram listan..

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a) (5 st)

15/2: Trulten, idaflisan, AngieCA,(3st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Junior J(3:e),Full av förhoppning (5:e), MariLo(1:a) (7 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (4 st)

Kvar på bim-listan: 21

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan (8 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a) (31 st)

• ia1982

Tog bort mig fårn listan, men hoppas fortfarande. Kom pytte lite rosa imorse när jag kissat, så jag trodde att det var kört. Men än har det inte kommit något mer.. herregud vad man håller på Återstår att se som sagt

*** längtar efter en bebis ***
  • Kinisen

Samma här....Ingen mens i sikte och hoppet av att vara gravid har övergett mig....

• Junior J

hej tjejer nu är jag aldeless skakig, testade med apoliva idag och fick ett svagt streck efter en minut vad vet ni om testet är det pålitligt?
    jag behöver inte hålla det i starkt ljus för att kunna se det men det är fortfarande svagt, coh det vore inte första gången jag har fått spökstrek ååå vad jobbigt detta är snälla hjälp mig med lite uppmuntrande fakta

• fjällbäck

Hej i tråden!

Junior J: tror absolut testet är pålitligt. Har själv testat det förut och det funkade utmärkt, om nu ett - är utmärkt...
    Tror du får pluss. Lycka till!!

• Loke2002

här kom tanten och hälsade på...

• Junior J

tråkigt till alla minus idag kramar till er...
    själv vågar jag inte hoppas riktigt än fick ju ett MF förra gången, så jag tar dag efter dag, måste bara berätta att jag fick minus imorse och tänkte att nu ska jag vänta ut mensen men sen har jag mått konstigt illa under dagen så jag kunde inte hålla mig från att testa efter jobbet strecket var svagt, men det var ett streck!

• Junior J

jag lägger in mig och tror på mitt pluss
    ♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a) (5 st)

15/2: Trulten, idaflisan, AngieCA,(3st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e), MariLo(1:a) (6 st)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), vivana(8:e), Superstålis (4 st)

Kvar på bim-listan: 20

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ (9 st)

Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a) (31 st)

• Paw Print

Tsarbabe, men om du blir grav nu i mars så blir det väl en decemberbebbe?