• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Mrs  You
    God morgon på er....
    Nu är det lägg dags för min del som är natt arbetare men ville bara tala om att mensen ännu inte kommit,är nu på BIM+3
    Fattar inget... haft ett par mindre stick i livmodern annars känner jag inget alls...
    Kärring jäveln kanske kommer under "natten"...
    Lycka till ni andra som är kvar....
    Kramizzzar....
  • Beautyflie

Testade igen imorse, med samma resultat som sist. Blev ju inte mycket klokare nu heller, så nu är det bara att vänta och hoppas på det bästa.

• Kinisen

Jag tror mn dame e på ingång....Kommer under dagen kan ja tro....Skrikandes
    Skönt att få börja om i alla fall....

• Junior J

tack Yrrepyrr
    jag testade imorse igen, och då var det tydligare.
    jag är jätte glad, men så overkligt för det gick så fort denna gång, men det är ju ändå kris veckor nu så jag tar det lite coolt.
    kramar till alla längtande efter ett pluss.

• Tsarbabe

Precious Alva: Nej då blir det en november bebis efter som att sista mensstart är 16:e Februari...Med Wiktor var det den 18:e

• ztarshine

yrrepyrr - ingen mens här. fast min cykel är lite som den vill, så jag kan ha BIM ända fram till onsdag 21/2. testade idag, men -.
    fast ger inte upp hoppet! försöker iaf att inte göra det.

symtomen är rätt många, men vissa är svåra att urskilja, vilka som är helt äkta och vilka som kommer ur alla förhoppningar.
    halsbränna, huvudvärk, täppt i näsan, ilar i mage och rygg, fick två konstiga hugg i sidan som passar in som dagenn är ägget isf kunde ha fäst, finnar, trött om kvällarna men sover konstigt, fryser, mat som smakat mögel några gånger, däremot inget illamående och inte så ömma bröst. bara trejde försöket.