• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Superstålis

Har inte sovit så mycket i natt. Känslan i kroppen har varit konstig sedan förra söndagen. Grattis till Junior J och Yrrepyrr som plussat senast!

Yrrepyrr: Såg på nån annan tråd att du hade äl-2-3 februari och beräknad bf 26/10. Jag hade äl 5/2 men hade skrivit mig på samma bim-dag som dig. Kanske har jag skrivit in mig på för tidigt datum.

Borde kanske ha bim på tisdag ungefär. Testade iallafall - idag. Men har haft värk till å från på hö. sida i livm. sedan det högg till där förra söndan. Har haft några få pyttesmå ljust bruna flytningar sedan i går mitt på dan. Rejäl mensvärk i dag men ingen mens. Min är alltid regelbunden iallafall hittills. Hade den 22/1 sist så den borde dyka upp 28 dagar senare å det borde vara i dag eller kanske i morgon beroende lite på hur man räknar. Jaja den som lever får se. Jag hänger i allafall kvar här tills mens eller hellere ++++++ dyker upp. Hoppas jag inte blir ensam kvar här inne nu när mpnga gått vidare till okt. bebis eller v.11 (som förövrigt verkar bli en stoor å bra tråd).

Å hur går det för dig vivana och bertlyn å ni andra som inte har nån klarhet ännu? Nu spräcker vi gravstatistiken å lägger på några extra+ tycker jag.

• Yrrepyrr

Superstålis Jag har alltid 30 dagar mellan menserna så om du har kortare kan du ju ha bim idag ändå Ocj ensam ska du inte behöva bli här, åtminstone jag är ju gräsligt nyfiken och pratsam av mig

Viviana skulle du testa idag?

• MariLo

Go' morron!
    Kände något vått mellan benen när jag vaknade
    ...men det var svett, *puh*.
    Vi är 19 på BIMlistan och bara 2 av oss blir gravida enligt statistiken.
    Jag hoppas vi blir fler än så!
    Undrar hur det går för Rikku, Baby2008,My05, Miss Skellington, idaflisan och Gaja. De är på BIM+4.
    Hoppas de får ett starkt + idag!

• Superstålis

Yrrepyrr: Låter bra, nyfiken å snäll så ska de va.

• Azalea74

Godmorgon, tjejer. Tog bort mej från listan häromdagen, men ser nu att jag fortf.står kvar på BIM 17/2. Vet faktiskt inte vad som händer: har haft rosa spottings lite då och då sedan i torsdags. Antar att Tanten är i krokarna, men detta är fjärde dagen hon drar ut på sitt besök! Håller tummarna för er andra!

• Tinkerbelle

Ise74 - har du inte testat något sedan spottingen började? En del får ju lite spottings när mensen skulle kommit, kroppen som är lite förvirrad.....

Jag är också nyfiken på vad som händer med er andra här!!!
    Kommer sakna er som plussat, men är SÅ glad för er!!!!

• Azalea74

Tinkerbelle: testade negativt med billigatester igårmorse..... Känns som tortyr att kärringen drar ut på sitt besök, antingen eller tycker jag

• vivana

testade minus i morse väntar å flytta på mig tills tanten kommer, hon kommer säkert snart.

• Junior J

det borde hända saker idag , det är ju många som gått över tiden, såååå nyfiken, själv ska jag på dop och vara "gudmor" jätte roligt!

• Beautyflie

Nån som har erfarenhet av RFSU vs CB? Är så sugen på att åka ner på ICA och köpa ett RFSU-test, men frågan är om det är nån idé?