• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Yrrepyrr

Och jag är bara på andra försöket så jag gissar att det borde ju ta lite längre tid!

Håller tummarna för att tanten gått vilse

• snöhästen

Grattis Junior J!!!! Sååå ROLIGT!!!

• Full av förhoppning

Min cykel är inte regelbunden så jag vet inte om BIM är i dag eller i morgon eller i övermorgon eller till och med senare. MEN jag testade minus igår Skulle ut med jobbet och ville se om jag kunde dricka öl eller ej. Det kunde jag tyvärr

Alla symptomen kvar ... spränger i brösten, molmensvärk, trötthet... antar att jag är väldigt skengravid

• Azalea74

Grattis till er som +:at!!!!
    En fråga: trodde Tanten kom i torsdags. Hon har bara gjort sig påmind hittills. Lite spottings, men knappt nämnvärt...Hm? Har aldrig varit med om detta förut, och undrar om det kan bero på att kroppen ännu inte är i balans efter jag slutade med minipiller i dec. Nån som varit med om nåt liknande.....? Testade negativt med billigatester imorgon. Antingen får Tantf-n komma på riktigt, vill inte vara med om såna här halvmesyrer

• Yrrepyrr

Ojojoj kan man ha mer hjärtklappning än jag har nu??

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, Mrs You(2:a), Baby2008(1:a), My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a) (5 st)

15/2: Trulten, idaflisan, AngieCA,(3st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e), MariLo(1:a) (6 st)

18/2: bertlyn(7:e), vivana(8:e), Superstålis (3 st)

Kvar på bim-listan: 20

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr (10 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a) (31 st)

• Yrrepyrr

+ ade med ett rfsu ganska svagt men synligt..
    Skit mina händer bara darrar Så skitglad jag är!!!!