• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • strojes

GRATTIS TILL ER SOM +:at!!!!

10 + än så länge. 2 kvar för att statistiken ska stämma, och än går det ju..
    hoppas att flera av er som är kvar +:ar.

Jag håller tummarna för er inne på bim v11!

• Junior J

jätte kul Yrrepyrr vi tar steget och visar vägen till dom andra
    å dom som inte plussat denna månad håller vi varm plats nästa månad i vänta barn FL
    när är du beräknad BF Yrrepyrr?

• Paw Print

Grattis Yrrepyrr! Gud vad ql gumman!

• Junior J

blir nog sista inlägget för idag, komigen nu tjejer nu plussar ni så att statestiken spräcks sovgott allihopa.

• Gaja

Hakar på här

BMI vet ej riktigt oregelbunden men borde ha haft den för 3 dagar sen ungefär

tecken..

*otroligt spända bröst riktigt hettar i dom

* inge mörkare på vårtgården men vårtorna sticker fram precis som när det är kallt Räcka ut tungan

*kisset är väldigt gult

*illamående

*ont i ryggen som vid mensvärk

*har varit dålig i magen dom senaste dagarna men i dag har det blivit bättre

ja jag har ätit gulkroppshormon och som dom flesta säger borde jag inte kunna bli gravid av dom men samtidigt så har jag aldrig kännt mej så här inför någon mens alls??
    läste på nätet att man kunde bli gravid men tabletterna så ja vad ska man tro på
    Ska testa i morgon om mensen inte kommit än håll tummarna för mej

• idaflisan

Börjar bli tokig på att mensen aldrig kommer.Har testat två gånger med billiga testers stavar och de är negativa.
    Hade dessutom räknat fel och skulle haft mensen den 14

Grattis alla som plussat

• idaflisan

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku,Baby2008(1:a), My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (6 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e), MariLo(1:a) (6 st)

18/2: bertlyn(7:e), vivana(8:e), Superstålis (3 st)

Kvar på bim-listan: 19

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr (10 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a) (32 st)

• Yrrepyrr

Godmorgon

Oj vilken kväll..och natt! Så rädd för att tant skulle komma och pajja allt ju!
    Men gubben sa att jag skulle lugna mig...så jag gör väl det med oron i halsen
    Junior J klart att vi väntar på resten här som Plussar!
    Välkommen hit alla nya Gaia vackert namn!
    Lycka till nu idag!! Nu plussar ni hör ni det!
    Kram