• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Beautyflie

Fick svagt, svagt positivt med RFSU, men jag tror inte riktigt på det ändå. Ska det inte HCG-halten öka? Fick svagt pos med CB i torsdags kväll, svagt pos med CB i lördags morse och svagt pos med RFSU nu. Skumt!

• vivana

Gaja: vad tråkigt fick det i morse jag med så här väntas tanten på besök inom kort. (har kommit pytte lite) så hoppet e ute denna månaden.

• Mrs  You
    Hej tjejer hittade äntligen min kalender från förra året där jag flitigt antecknat både mens och ägglossning upptäcker nu när jag räknar lite att jag inte alls har 28-29 dagar mellan mensen utan  att den varierar mellan 29 till 34 dagar... Förvånad
    Ska uppdatera min sida med mina datum för förra året så kan ni kolla om någon av er kan hitta ett mönster åt mig...
    Blev lite halvt förtvivlad efs även mig ägglossning varierat mycket...

Ännu inga plus idag?????
  • MariLo

Flyttar ner mej och Baby2008 från BIM-listan.

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, My05(1:a eft. mf), Miss Skellington(1:a),idaflisan,Gaja (5 st)

15/2: Trulten, AngieCA,(2st)

16/2: yiyah, Billecarte(1:a) (2 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, Full av förhoppning (5:e),(5 st)

18/2: bertlyn(7:e), vivana(8:e), Superstålis (3 st)

Kvar på bim-listan: 17 st

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 60

Statistik: 0,2 * 60 = 12 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee, Labolina1 ,Syrran79, Datanissan,JuniorJ, Yrrepyrr (10 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Que Sera Sera,Snöhästen, Minxy, Tinkerbelle, Johanna 80, Maglan, Licia, Fru Wadell, Rutiga Rutan, Silverklar, Precious_alva, Tsarbabe, LillaMalin, ia1982, Jannabus, bustösen, Milli01(14:e), Skydiver (2:a),Mrs You(2:a), MariLo, Baby2008 (34 st)

• Full av förhoppning

Fortfarande ingen mens i sikte... alla symptom kvar... men kan man vara låghormonare ena gången och inte andra och tvärtom??? För vi har inte haft sex sen den 5:e och om jag skulle blivit gravid då så är det rätt konstigt att det började spränga i brösten redan dagen efter... ca 2-3 dagar efter befruktning har jag börjat få symptom de andra graviditeterna, men då borde testet i fredags ha visat positivt tycker jag.....

GRRRRR blir tokig!!!!!

Sluta jäklas tantusling!!!!!

• Yrrepyrr

Kramar till MariLo och Baby 2008!

Såg att plussed håller på sig! Håller tummarna för att ni plussar snart!

• Miss Skellington

My05: Jag har väl inga direkta symtom. Lite lätt mensvärk till och från och lättrörd. Kan lika gärna vara PMS. Min mens har dock aldrig varit sen innan, såå typiskt om det skulle börja strula nu bara för att vi försöker på allvar.

Är mer än lovligt trött på ovissheten *SUCK*

• Nesslar

Hmm mensen sen *mkt ovanligt* o skriver jag in mig här kommer tanten direkt... hehe

Yrrepyrr... du skrev hur din tapp kändes o du har ju flera barn sen tidigare kan du känna en liten öppning typ??

• Junior J

beautyflie: det kan ta en vecka innan hormonet stiger så att plusset blir starkt.
    jag testade - med rfsu på morgonen men pluss med apoliva på kvällen, trots att rfsus test ska se mindre hormon än det andra.
    gissar på en bebbe i din mage