• Stil07

BIM v. 7

Hej alla "BIMMARE" v. 2!

Listor är roligt...månadsvis eller veckovis...vi följs åt så har vi lite mer att glädjas åt. Även om det känns lite långt bort tills det är dags att plussa.

Lycka Till alla som vill plussa v. 7!

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e) (1)

13/2:

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 1

Totalt på vecka 2 listan (bim, gravida & lycka till): 1

Statistik: 0,2 * 1 = 0,2 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Svar på tråden BIM v. 7
  • Junior J

kan nån hjälpa mig ändra antal och statistik

• Tinkerbelle

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) Junior J3:e(4)

13/2: hyacinth, Masqito, cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e) (5)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e),Mrs You (2:a), Labolina1 (5)

15/2: maria och pojken (5:e), Siili (6:e),Milli01 (14:e) (3)

16/2:

17/2:

18/2: bertlyn (7:e) (1)

Kvar på bim-listan: 18

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 18

Statistik: 0,2 * 18 = 3,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

• cattis82

Jaha nu börjar det gå mot slutet av mensen då. Lika bra att köra igång direkt nu till helgen. Jag ska nog inte använda ÄL tester, provar en till månad utan, kör varannandag-metoden.

Tror faktiskt också att jag är för lat för att gå upp samma tid varje morgon och tempa, så det blir det inte heller. Även om det är kul och fylla i listor och så :)

Får försöka känna efter symtom på ÄL. Förra månaden kände jag den väldigt tydligt.

• Tinkerbelle

Du ska ju ligga kvar i sängen när du tempar Sen får du ju det sköna privilegiet att somna om.....

Skoja bara!

Var glad innan din man vill bli effektiv och minst lika galen i det här som du.... Nu får jag sitta här och leta efter saker som han kan göra för att förbättra oddsen också Ska snart föreslå det där med att gå ut och springa i bara fleecekallingar om man vill ha en flicka, vilket han hellst vill... Oh, vilken syn det skulle vara! Här är det -10 just nu

• cattis82

Så då får jag ställa klockan och ligga fem minuter och tempa och sen somna om isåfall :)

Vad intressant att han engagerar sig lika mycket som du! Kul ja då skulle kanske grannarna börja undra, hihi

Min man får lite prestationsångest när jag pratar om ÄL och att vi "måste" ha sex. Trodde att han skulle tycka det var bra, men det blir nästan tvärtom istället. Köpte vitaminer igår som han också kan äta av och han tog dem lite motvilligt imorse. Han vill ju ha barn och så men han tycker nog inte att det är lika bråttom som jag. Jag är ju så otålig........

• Bluna

Hej. Så då får man börja om då. Fick mens idag, så kanske att jag kommer att ha bim den 18:e nästa månad.

• Tinkerbelle

Nej Bluna, vad gör du här? Tog du också med dig plussen hit? *kramar*

cattis82 - ja han har blivit rätt rolig med det här! Vi har ju försökt jätttttte länge tycker han (det här är tredje försöket.....). Förra månaden blev han också stressad av dagar och att vi kanske inte prickade in och själv blev jag fundersam på min lutealfas för temphöjningen kom när jag trode ÄL hade varit för länge sen... Så nu vill han vara med på alla hörn han kan! Och han är nästan barnsligt förtjust i testerna, fick ett glatt grin när jag berättade om dem. Ännu gladare nyss när jag sa att han måste äta c-vitamin för det är bra om killen gör det. C-vitamin är ju bara gott var hans kommentar...

Jag har hysteriskt kul här idag!!!!

• Bluna

Ja, önskar ni skulle slippa se mig, men här är jag. Ledsen

• Beautyflie

Det är väl lika bra att hoppa på här på en gång så att man är förberedd

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e),Mrs You (2:a), Labolina1 (5)

16/2:

17/2: BEautyflie (1)

Kvar på bim-listan: 19

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 19

Statistik: 0,2 * 19 = 3,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

• Paw Print

Jaha nu är även jag här... det var den elaka tanten som kom... Ql dock att se så många "bekanta" här, det var skönt att prata med er

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e),Mrs You (2:a), Labolina1, precious_alva (6)

16/2:

17/2: BEautyflie (1)

Kvar på bim-listan: 20

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 20

Statistik: 0,2 * 19 = 3,8 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

i v.2 tråden!

Svar på tråden BIM v. 7