• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • m2rru

Har hört att Magnus Uggla har skrivit i sin blogg att han skall hålla kvar Lasse i Let´s dance. Och han lär väl ha pengar och rösta

Det är en skymf mot dom som kan dansa

Svammelhund - skulle ni hitta mig nån annanstans så hjälp mig hem. www.familjeliv.se/Forum-11-241/m14441179.html
  • Lejlej

han har säkert nåt kontrakt som håller honom kvar, annars tror jag han hade gått, Lasse, eftersom han inte vill längre

Mamma till Isak 0304 och Olivia 0509
  • Bebiissugen

tigerunge.. håller med dig helt och fullt!

• Minikatt

Jag tror folk röstar på Lasse enbart för att "röra om i grytan". Det är så självklart att han borde åka ut så folk röstar på honom just därför. Eller så gillar folk att se när han gör bort sig! Att han är så dålig får motsatt effekt mot vad det borde få, dvs. folk röstar på honom. Kanske tycker folk han är rolig att titta på. Kanske mer "underhållning" att se honom som inte kan dansa än att se Anna dansa som faktiskt KAN dansa.

Känns som att det är samma fenomen som med Idol. Det roligaste är att se i början vid antagningarna för det så kul att se så dåligt folk som gör bort sig så det nästan blir pinsamt för en själv. DÄRFÖR röstar folk på Lasse. Folk gillar att se när andra gör bort sig eller misslyckas!

• xxmeyaxx

Jag blir så jävla lack på det här! Hur fan kan Anna och Tobias skickas ut när dom gjort bra ifrån sig i princip varenda jävla gång?! Vad fan är det för folk som röstar på Lasse? Han dansar ju inte! Han bara står där!

Kan inte Lasse hoppa av? Han tjatar jämt om att han vill åka hem.
    Varför gör han inte det? Någon som vet?

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Theo och lillasyster

han kan inte det...dom har skrivit kontrakt...

• Mire

Lasse är så jäkla kass!! Ut med karl. Jag tröttnade på honom redan som Kurt olsson för väldans massa år sen.