• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Tigerunge

Här är en som inte kommer att titta mer på lets dance. All trovärdighet försvann i och med att lasse fick vara kvar, fy vad dåligt alltså.

• emmye

va fan är det som händer??? Hur fan röstar folk???*förvirrad*

• mjuik

Hahaha det är ju ett underhållningsprogram. Mest underhållning ligger i att se hur upprörda alla blir av att Lasse får vara kvar.

• hejentjej

samma här, anna va en av de bästa. lasse dansar ju fan inte ju. kan HAN INTE FRIVILLIGT GÅ UR???

• hesama

Neej, nu slutar jag titta.. Hur kan svenska folket rösta på Lasse?? Inte nog med att han är riktigt dålig, både han och hans danspartner vill ju inte längre vara med..! Till råga på allt så var det mina favoriter Anna och Tobias som åkte ut..snyft..

• Bebiissugen

Det här är ju patetiskt!! nu är jag skit sur.. kommer inte kolla på programmet nästa vecka.. förstår verkligen inte hur folk röstar.. anna och tobias borde fått vara kvar!!

• maria1978

MEN shit va är det här...
    Jag måste ha drömt eller gick han verkligen vidare... Alltså nu tycker ju jag att det är nog!! :[ Alltså inget ont om Lasse men Dansa kan han inte... Å vill inte heller (ser det ut som iaf)

Dom borde ju ha rösta på den som du tycker dansar sämst.... (men det blir mobbing tv enligt tv4 *suck*)