• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Nananas

Vad är det för jävla skämt de visar på TV??????? Att Brandeby skulle slå ut Anna o Tobbe fanns inte i min värld. Programmet suger fett!!!!!!!

*Den 21 april blir jag fru!!!*
  • Aangiee

helt sjukt ju.... han dansar som en kratta när han väl dansar... han VILL åka ut... Men idioterna som röstar håller honom kvar...... varför?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

TV4 borde gå in och kasta ut lasse och skicka in anna och tobias igen, dom dansar ju faktiskt bra!!!!

nej nu jävlar är jag riktigt irriterad!!

• Prins William
    IDIOTER som röstar!!
    han vill ju inte vara med längre lasse ju! det e sååå fjantigt pinsamt då han dansar
    *Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Måndroppe

Fy fan, vilket jäkla skit!!!!!!!!!!!!

Hur FAN tänker Svenska folket??? Med röven eller???????????

• Leli

Men hallå, nu börjar jag tröttna. Varför röstar alla på Lasse???? ni som har gjort det kan ni vara snälla att förklara för mig varför ni har röstat på honom. Det är ju bara så pinsamt att se Lasse dansa och att dom som KAN dansa åker ut. Jag är så arg !!!!!

Snart är det vår !!
  • Asrta1

Nu kommer jag inte titta mer på Let´s Dance...det är ju för f-n riktigt j....a pinsamt

*stor djup suck*

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Sarasnaran

Tror ni inte Lasse och Ann ger sin plats till Anna och Tobias nu?
    Om dom får dvs...

För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...