• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Yvonne81
    mjuik skrev 2007-03-02 20:59:32 följande:
    Måste fråga här nu eftersom ni antagligen tittar varje vecka. Kollar på Let´s Dance idag och slås av hur tråkiga skämt programledarna har. De drar skämt på skämt som är så tråkiga att jag vill byta kanal.Tycker ni att de är roliga?
    Ja riktigt dåliga skämt..
  • lizzypizzy

Måste bara säga att jag blir så irriterad på Ebba som inte kan ta kritik utan att kommentera den. Idag när de pratade om fotarbetet så fick hon lov att säg "Men jag tyckte jag jobbade med fötterna!" Blir så trött på henne!

Hoppas verkligen Lasse får åka hem nu!

• Skumpis

mjuik - Jag älskar verkligen David. Tycker han är skiiiiitrolig Klart största behållningen av programmet

• Analoga

Nej, varför tror alla att Agneta är gravid?? Jag fattar ingenting. Hennes mage har varit i bild MYCKET och jag har tittat och tittat (eftersom ni spekulerar så härinne) och allt jag ser är en platt mage.

• Freya25

Analoga: Ja läste nånstans att hon va gravid,men jag ser heller ingen gravidmage. Va väl bara nåt rykte.

• lizzypizzy

Ja jag tycker inte heller hon ser gravid ut.

• Freya25

Har sett David i verkligenheten,han såg bättre ut då! Snygg!

• Analoga

Har du läst det i Damtidning, Se o Hör eller Häntextra? Inte mycket att lita på.