• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • TheCoopers

Hahahha jag tycker det är roligt *sorry allihop* ....Tycker som Mjuik att det är underhållande att se alla bli så upprörda ... Ingen säger sig rösta på Lasse men det kan ju inte stämma efterom han är kvar än ...
    Tråkigt ..kanske ...men det är ju bara ett program- Not worth to get upset about Skrattande

Mark Levengood 4 President
  • Barbaskön

Men om Lasse hade varit smart så hade han ju hoppat av förra gången när han var så sjuk....

• xxmeyaxx
    Barbaskön skrev 2007-03-02 23:19:53 följande:
    Men om Lasse hade varit smart så hade han ju hoppat av förra gången när han var så sjuk....
    Jag har tänkt på det jag också. Varför gjorde han det inte då? När han hade chansen?
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • Jojo77

Man vet ju inte om det är något pr-trick från tv4s håll. Vi vet ju inte egentligen om folk röstar på honom.

• mjuik

Klart folk röstar på honom. Han är ju klockren där han står och suckar och säger att han vill åka hem.

Folk röstar nog på honom för att alla blir så upprörda. Juryn gnäller och Lasse gnäller och de andra deltagarna gnäller.

Gnäll-tv går hem i tv-sofforna.

• some day

Ni som såg programmet; Vilka två par stog det mellan på slutet?

Mamma till världens finaste Leia
  • xxmeyaxx

Lasse och Ann, samt Anna och Tobbe.

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*