• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Mjölk
    LitenOchRädd : Jodå, nu är jag här! (har haft det lite struligt bara) HURRAAAAAA! Ja! Är såå glad att Lasse äntligen åkte ut, men framför allt att Martin är kvar!!!
  • Mjölk

Mia888: Va? Är Martin 73:a? Tycker han ser lite äldre ut. Fast det är ju inget negativt med det! Han ser med andra ord MOGEn o smaskig ut!

• Maddiss

Nä, han är för gammal! Cissis riktiga danspartner var söt o ung däremot

• LitenOchRädd

Det var kul att se dig igen Mjölk.. Mogen och smaskig låter förträffligt ... om vi snackar vattenmeloner men ack så rätt du har *suck*

• Mia888

Mjölk: Japp, googlade och fick fram att han var född 1973. Hihi, jag tycker precis tvärtom, att han ser yngre ut

• Mjölk

LitenOch Rädd: Ja, fast iofs har jag själv en yngre make!

Mia888: Tycker han ser äldre ut än mig i alla fall (det är han ju också, 2 år). Fast folk tycker ju att jag ser yngre ut också, fick visa leg på Systemet förra veckan!

• Mia888

Mjölk: Samma här Jag är 26. För några månader sedan så frågade busschauffören om jag skulle ha hel eller halv biljett (halv biljett åker man på om man är 15!!!) Inte så kul men vi kanske har nytta av det när vi är 60. Då ser vi ut som 30

• Pyff

Fan, jag kom precis på att  jag kommer missa finalen - är på Kanarieöarna då.......

Ja ja..................

Pyff på er!