• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Squeezetoy

Jag riskerar att missa Let´s Dance pga av förlossning jag... Har BF på lördag. Skulle jag nu pricka in så att jag är på sjukhuset när det är Let´s Dance så ska jag se till att ordna en inspelning av programmet.

• Mjölk

Squeezetoy: "Riskerar att missa!" Tala om att man är besatt! Hahaha! Du får väl knipa igen! Inspelning går ju bra!

Pyff: Stackars dej... Åh, vad jag blir avundsjuk! Jag vill också resa!

• Mia888

Squeezetoy: Lycka till med bebben! Hoppas du tajmar förlossningen så du inte missar finalen

• majlove

tycker ändå att tobbe va bäst sisst

• Kaxmaja
    Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini, Tindras Leias och Novas mamma (12)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)
    L + M = Sant
  • Squeezetoy

Jag har inte skrivit in mig på Vinnarlistan eftersom jag inte riktigt kan bestämma mig för vem jag vill ska vinna.

Hjärtat ligger hos Martin (& Cecilia), men jag tycker nog det är mer rättvist om Tobbe (& Annika) vinner. Erica har ju gjort det jättebra hon med, men njae, jag gillar liksom inte henne. Där är jag däremot så glad för Daniel som verkligen liksom revancherat sig från förra året då han åkte ut väldigt tidigt med Gynning.

• Zhara

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini, Tindras Leias och Novas mamma,Zhara (13)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)

Jag tror stenhårt på Erica!

• Kaxmaja

Såg en omrösting poå aftonbladet där lår Erica sämst till

L + M = Sant
  • IochA

Hoppas på Martin & Cissi Men jag tror Tobbe tar hem det!