• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Marlie87

Jag hoppas för allt i världen att Lassa åker idag.. Man kan ju nästan börja tro att det är uppgjort. Tycker det är helt fel ifall några av dom andra åker, men ser helst att Erica åker ifall inte Lasse gör det.

• Kaxmaja
    Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini (11)
    Lasse & Ann: Aussie(1)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)
    L + M = Sant
  • triss i tjejjer
    Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini (11), Tindras Leias och Novas mamma
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)
    (¯`°?.¸ ♥ Tindra Evelina 03.09.09 ♥ Leia Emilia 06.02.16 ♥ Nova Elvira 06.02.16 ♥ ¸.?°´¯)
  • Kaxmaja

Ordnar lite på listan

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini, Tindras Leias och Novas mamma (12)

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Åhhh jag har en känsla av att Erica kommer att få åka

L + M = Sant